Alexandraas

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Alexandra Jonsson - 26 juni 2010 21:31

Japp, men det är väll roligt? =)

Jag fyller 14 om två månader och en dag, haha någongång måste man ju börja på sin önskelista. Och det har jag gjort :


Pengar

presentkort

biobiljetter

locktång

En hamster. =Mankanjualltiddrömma.

ny unihoc-innebandyklubba ,

och stor väska till den, så klubban och kläder fårplats i samma

 ett runt jordglobspussel

 ett plommonträd. hahaha (!!?)

**

Så långt har jag kommit..

  plommonträd, jag vet inte varför men ett plommonträd vill jag ha. Hahaha x)

systemkamera vill jag också ha, men endå inte, det får jag klurapå, känns som att om jag ska ha en systemkamera så vill jag betala den själv. då skulle jag känna mig stolt med den. Hihi

Av Alexandra Jonsson - 26 juni 2010 11:57

                   

Ovido - Quiz & Flashcards