Alexandraas

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Alexandra Jonsson - 21 juni 2010 21:42

SAKNAR DIG KUSIN FRIDOLINO.

 NÄR DU KOMMER ISOMMAR SKA VI HADET ASBÄST!  

 

  

Av Alexandra Jonsson - 21 juni 2010 17:26

Hahaha När jag och mamma tittade på fiskarna i aqvariet tidigare idag så va vattnet gult, och en fisk simmade up&ner (:O)

Nu när erik kom hem så sa han: men det va säkert inge. dom ville väll bada lite avslappnat såhär.. simma runt och så.

Höhöh skitkul va det, tyckte jag . =)

Pappa hade åkt hem tidigare ifrån jobbet för han hade ont i höften och kunde inte gå tillslut, så jag och fanny fick åka med starka värktabletter till honom.

Senare ringde han för han hade ennu ondare så mamma åkte med honom till Akademiska. stackars lilla papi. <3 Så jag blev barnvakt till Fanny en timme

och nu ska jag , hon och maja cykla , så släpper jag av dom på fotbollsträning.   

Föresten så har jag installerat photoscape. så det dyker väll upp en design någondag. Ska bara fota nå roligt först


Av Alexandra Jonsson - 21 juni 2010 08:51

TACK GUD, ELLER NÅGOR SÅNT!   

FIIIIINT VÄDER,

Ovido - Quiz & Flashcards