Alexandraas

Alla inlägg under mars 2011

Av Alexandra Jonsson - 25 mars 2011 19:24

Har nästan bara bilder från när vi åt pizza. Så dom kan ni få se några få av. Några är ju bättre än inga. Oredigerade & liten bildtext under.

 

Josse & Sosso. bild av emmy. dock hade hon fel inställning på kameran..

   Pizza tävling med Emma, ja som ni ser så vann hon juuuu ;)

   1) Emmy. 2) Wilma, Amanda och Fridaaaaa

 

Av Alexandra Jonsson - 25 mars 2011 14:26

Skoldagen var som alla andra + att jag har kladdat ner lite siffror på ett matteprov som gick sådär. -Bilderna kommer ikväll efter träningen! PUSS (:

Av Alexandra Jonsson - 24 mars 2011 17:09

Bilderna kommer imorgon istället! För sitter just nu hos syster med en liten söt groda på magen. sen hem å plugga, så hinner inte bildena idag! :)

Av Alexandra Jonsson - 23 mars 2011 21:32

6e plats av 21 hamnade jag på, stolt som att jag aldrig har åkt förr, heheheee. efteråt blev det pizza på ken's där jag & Emma tävlade om vem som åt mest, men jag förlorade. det va gigantiska pizzor, & när jag hade ätit halva var Emma redan klar typ ;) så orkade inte pina i mej mer pizza för att vinna över henne. höhö saksamma! bilder kommer imårrn som lovat.

Av Alexandra Jonsson - 23 mars 2011 15:27

Lite mat i magen strax, sen om en halvtimma kommer Alice å hämtar mej så åker vi in till uppsala med laget & åker gokart & sen går vi å äter pizza. kommer bli kul! =) kameran hänger med så bilder kommer väll imårrn..

Av Alexandra Jonsson - 22 mars 2011 17:15

JENNIFER: Tror på höga nu jag med, så vi kan va snygga tillsammans ;) 

Annars så tog jag en sväng till simhallen med c idag, ganska kul faktiskt att plaska runt i vattnet, heheh. Nej, lite mat i magen nu, sen träning!

Av Alexandra Jonsson - 21 mars 2011 20:14

Ett par röda converse skor ska bli mina i vår har jag tänkt! men om jag vill ha låg eller hög sula är problemet. båda är snyggt liksom..


    



Av Alexandra Jonsson - 20 mars 2011 09:42

Såg ni hur stor månen var igår? GIGANTISK! det va typ nån supermåne läste jag nånstans, det inträffar typ var 18:e år stog det. Ascoolt ju!

Idag ska jag plugga so, & vid 2 bege mej mot allians. jao

Ovido - Quiz & Flashcards