Alexandraas

Alla inlägg under mars 2011

Av Alexandra Jonsson - 12 mars 2011 23:20

Okey, Eric vann. Han ser bra ut men hade en dålig låt. (hehe) Nu hade jag iallafall tänkt å gå & sova. Konfa hela dan imårrn. Dessutom så har jag grymt ont i benen. Ont när ja går. varför? hehe vet inte. Kanske nå efter matchen? Saksamma ska sova nu å hoppas onten går över. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 12 mars 2011 16:33

9-2=VINST. grymt bra match om jag får säga't själv! Efter "jobbade" mami & Erik i seketariatet i 3 timmar så jag umgicks med tjejorna i laget som va kvar å kollade på andra innebandymatcher. Kulkuuuul. Nu hade jag tänkt slå på "låt den rätte komma in" & slappa resten av dan. Låter bra, jao

Av Alexandra Jonsson - 11 mars 2011 22:15

Blev datorn istället! :) Har tänkt att gå & sova väldigt snart, samling halv 10 imårrn i bjk, alltså måste vi åka halv9 & gå upp ännu en timme tidigare. Hinner se nån period av Anton&Viktor's match också. Jajaja, borde sluta skriva onödigtskit nu. Taggggggaaaaa flickor! =D

ABC

Av Alexandra Jonsson - 11 mars 2011 19:44

Nöjd Alexandra bakom skärmen! Skrapade ihop MVG på engelska provet typ. heheheheeeh.. sen va träningen väldigt lyckad också! den va askul även om vi var nåra. Nu ska jag gästa min kära vän duschen sen byta kompis mot tvn resten av kvällen. Jao det låter mycket bra :)

Av Alexandra Jonsson - 10 mars 2011 18:32

Gud vad jag tycker om min klass! Hahaha, tror aldrig vi har haft en så kul idrottslektion som idag! så jävla oseriös men svinkul, ingen av oss borde iallafall satsa på basket i framtiden höhöhö. men kul det hade vi!

Sen flöt resten av lektionerna på. Intressant info idag liksom *host* xd

Av Alexandra Jonsson - 9 mars 2011 19:25

Kom hem med ungefär 200bilder& 50 blev bra kanske. hehe måste lära mig fota saker i rörelse bättre! :) dem flesta bilder blev mycketsuddiga..

'oredigerad & suddig och jag la in den bara för att det börjar bli tomt på bilder här'  

BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTAAAAA.

Av Alexandra Jonsson - 8 mars 2011 14:15

borde väll säga något om spanskaprovet: jag hade pluggat & kände mig säker på allt, enda tills det väl va dax att börja prata & Linda satt på inspelningen på sin mobil. TOMT. glömde nåra ord/meningar men saksamma. det blev som det blev & det kan jag inte ändra på nu! :) Ska duscha, äta & plugga nu sen åka å kolla lagets match senare ikväll. PUSS 

Av Alexandra Jonsson - 7 mars 2011 17:02

Syster ville att ja skulle hälsa på efter skolan så traskade hit. dessvärre så borde jag plugga spanska (som jag fortfarande inte fattar nå av) men orkar inte när jag endå inte fattar, så det får gå som det går imårrn! jao, ska fortsätta gosa med grodan nu, sen ska vi laga kyckling fajitas som ingen av oss har ätit förut. men vi får hoppas att de är gott iallafall!. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards