Alexandraas

Alla inlägg under mars 2011

Av Alexandra Jonsson - 19 mars 2011 11:09

Lördag morgon & sol. Härligt! Idag hade jag tänkt ta en sväng till Syster & lilla grodan. (som vanligt alltså) hehe så vi hörs väll senare!

Av Alexandra Jonsson - 18 mars 2011 19:24

Jennifer&Marcus gjorde en handsplach när marcus hade grädde i handen i skolan, haha så jävla kul, grädde överallt i uppehållsrummet! Ett fysik prov tog jag mej igenom också, som var enklare än jag trodde även om jag är besviken för jag inte pluggade lika mycket som jag brukar till prov, menmen, ett G blir det nog iallafall! -Ska kolla på tv med p nu. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 17 mars 2011 17:39

att fysik inte borde få finnas!! men Elin är somtur min räddare i nöden! Som att jag skrev helt fel saker igår & inte hann skriva om innan det va dax att sova, skickade hon nyss över sin sammanfattning till mej.. dock så fattar jag noll men det är en annan femma! Dax att börja plugga nu...


Av Alexandra Jonsson - 16 mars 2011 19:47

JAG HATAR FYSIK! ! ! !

fattar 0, & har tydligen gjort helt fel med pluggandet enligt elin som säger att det står på planeringen vad man ska kunna,

JAG HAR INTE EN PLANERING ENS! braaaaaa. FAN JAG HATAR FYSIK!

Av Alexandra Jonsson - 16 mars 2011 15:08

några ur damlaget tränade med oss igår jag blev skapligt nervös när dem kom in & Ulrica sa att dom också skulle träna men det gick asbra. haha.. jag ska ta tag i matteläxan nu, å ta ut muffinsarna ur ugnen PUSS

Av Alexandra Jonsson - 15 mars 2011 16:56

1 lektion idag, sen va vi på brandkåren & skulle lära oss släcka en brinnande människa & hjärtlungräddning, jag var den enda som failade när vi skulle släcka det som brann på dockan- Haha den fortsatte brinna.. & Viktor, Dennis & Seboo hade väldigt kul med att mobba mej för det resten av dan. kuuuuuuuuuul, nej. Matdax nu, sen åka på träning & ikväll börjar desperate igen. HARLÄNGTATIHJÄLMEJEFTERDET! pussdå

Av Alexandra Jonsson - 14 mars 2011 16:00

och lilla grodan. som sover på min mage, gull! nu ska vi baka morotskaka sen är det väll dax för mej att traska hem å plugga. eller? hahah nej,  de är inte är så bråskande 9frågor i so tills på onsda, de kan vänta tills imårrn! 

Av Alexandra Jonsson - 13 mars 2011 19:53

Va va typ bara hälften där idag, lite konstigt men vi hade kul endå. & sen kan jag ju ge Frida ett + för att hon orkade lyssna på min långa & detaljerade förklaring om matchen igår, hon fattade väll typ hälften av det jag sa, men hon får skylla sej själv för hon bad mej berätta om den ;) Haha, nu väntar solsidan & familjen på mej. PUSS&GODNATT

Ovido - Quiz & Flashcards