Alexandraas

Alla inlägg under maj 2011

Av Alexandra Jonsson - 17 maj 2011 15:56

Haft svinkul hos fredgruud igår/inatt med massa gulliga personer! :) Gjort massa kul! och så körde jag alice & olivia traktor, det var Askul, så nu är vi riktiga bönder! ;) Jaja fler bilder finns på fb för er som är nyfikna! uppsats väntar..


 

Av Alexandra Jonsson - 16 maj 2011 09:41

Tittar på film med lillasyster. ♥ Idag blir det till att göra min uppsats i kemi & svenska saken. sen vid 3 bär det av hem till Freddan på födelsedagsfirande som att hon har fyllt år med en massa tjejor, blir även kvar där över natten. jao. :) pussen

Av Alexandra Jonsson - 15 maj 2011 20:11

Superkul kväll, natt & morgon med alla. :) Kollade på Eurovision där sverige tog tredjeplatsen. Sen kollade vi på film. Vid 3inatt kom Jens & Filip också, sen vid 4 trillade även Rickard in en snabbis så vi gick med honom en bit när han skulle hem. Var hemma hos Olivia vid 5igen & då sov vi tills klockan 8. Jao ganska lite sämn alltså så har sovit bort hela dagen sen jag kom hem.. Lite bilder blev även fastkristrade på minneskortet, men dem får ni se senare, oj långt nu va...

Av Alexandra Jonsson - 14 maj 2011 17:43

Blev staden idag med papi & lillasyster och jag fick även med mej en födelsedags- present till Erik hem. en gigantiskt! hehe... Ikväll ska jag iallafall över till Olivia med alla andra tjejor. kolla på eurovision och sova över. låter kanonbra det. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 13 maj 2011 14:08

Fredag den 13, och inga oturer har inträffat än... Nu befinner jag mej iallafall hos papi. bra att veta liksom. nej fortsätta kolla på MTV nu. låter bra! pusshej...

A

Av Alexandra Jonsson - 12 maj 2011 22:33

Hade tänkt att släcka lampan nu. skolan imårrn, behöver jag ens säga att Fredagar är värsta skoldagen på hela veckan? men imorgon gör det faktiskt ingenting, för sen har vi långhelg fram tills onsdag. hur underbart?? :)

Av Alexandra Jonsson - 12 maj 2011 15:59

orientering i 2 timmar imorse. sprang med Elin, jennifer & mich, gick inte sådär jättebra, men vi får väll va nöjda endå, det där gulliga "ciatet" som även fick bli min rubrik va elin så fyndig å kom på & sa, haha. om vi skrattade ut henne. =D

Kom hem med en fet huvudvärk så har sovit sen jag kom hem. & tagit spruta som att jag ska till Turkiet om 1,5 vecka. jao exakt så är det, blablablaa. hejdåpuss

Av Alexandra Jonsson - 10 maj 2011 22:04

Ska strax sova. Imårrn blir det skola & sen ska jag till tandläkaren, stannar nog kvar i stan efteråt ett tag &kollar om ja hittar någonting. nej men godnatt å puss,

Ovido - Quiz & Flashcards