Alexandraas

Alla inlägg under maj 2011

Av Alexandra Jonsson - 10 maj 2011 12:15

Håltimme, så jag & den här tönten passade på att gå hem hit undertiden.

TVÅ TÖNTAR I EN SMÄLL!     ILOVEYOU.

Av Alexandra Jonsson - 8 maj 2011 20:35

Konfa hela dagen, sen efteråt så tog jag & Alice en sväng i spåret, som att man måste det under sommaruppehållet. Borde börja med hemprovet i matte nu, men tror jag har tappat nåra bilar för känns som att det finns ganska nåra i struten. eheheh får fråga Cissi imorrn hur många de ska va i, så det stämmer, jao, hejdåå

Av Alexandra Jonsson - 7 maj 2011 23:11

Lyckades få med pappa en sväng till uppsala idag, nåra ramar till rummet var det enda som hängde på hem. Fixat&trixat med bilder också så nu sitter det egenknäpptabilder i dom på väggen. fast har 2 ramar kvar att fylla...  nej sängen kallar, ska befinna mej i Harbo klockan 11 imorgon för konfa hela dagen. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 6 maj 2011 18:23

Nu ska jag gå och hälsa på syster och den här underbara lilla filuren.  ♥


  

^

Av Alexandra Jonsson - 6 maj 2011 14:48

Skoldagen har gått superfort! Ett engelskaprov har jag tagit mej igenom & det gick okej. Kunde ha gått bättre, iallafall på uppsatsdelen. Nu ska jag göra min mami glad & städa mitt rum & ta ut bokhyllan så jag kan få upp mina nya fotohyllor nångång.. låter bra så. Dessutom så är det ju helg. Kanoners!

Av Alexandra Jonsson - 5 maj 2011 16:52

Fram tills idag älskade jag orientering, men inte längre, jag och micha gick vilse & tappade bort lappen. Lyckat eller? Men allt löste sig endå tillslut.. Nu hade jag tänkt tillbringa lite tid med lillasyster & senare ikväll kolla på henne när hon tävlar i brottning, plugga ska även hinnas med. prov imårrn.. Så pusshej :)

Av Alexandra Jonsson - 4 maj 2011 19:13

bjussar på några få bilder, fler får ni se nån annan gång.  :)


   

  

  

  

  

            

 

Av Alexandra Jonsson - 4 maj 2011 17:31

Mich hängde med hem ett tag efter skolan, vi åt macka & glass & satt vid datorn, senare tog vi oss vidare till apoteket & till studioline. Mitt hår skulle klippas. Bad Emilia att ta av allt slitet, så ungefär 7cm togs bort, känns kortare men jag är supernöjd! dessutom så luktar håret godis efter alla hårprodukter, luktar asgott! :)

Ovido - Quiz & Flashcards