Alexandraas

Alla inlägg under maj 2011

Av Alexandra Jonsson - 3 maj 2011 18:34

Har haft en apakul dag! massa sammarbetsövningar som jag, Sophie, Kevin & Mattias tog oss igenom + gluttat på massa gulliga djur. senare gick vi även till Scenen för att kolla på swingfly, Tove Styrke, Måns Selmerlöw & September. Inget stort fan av någon av dom 4 men det var jättekul endå!  massa bilder kommer imårrn, för nu har jag några läxor som bör göras...

Av Alexandra Jonsson - 2 maj 2011 21:10

Skolan flöt på, sen hem direkt till syster å passa grodan, och hjälpte till lite med städningen i hennes nya lägenhet. Nu är jag hemma å hade tänkt ta tag i lite läxor och rummet, jaja imårrn blir det skansen hela dagen med alla kompisstödjare. Kameran hänger med så blider kommer väll senare då! :)

Av Alexandra Jonsson - 1 maj 2011 22:30

...Att jag fick MVG på debatten såg ja nu. Jag dööööööööööööör typ!!!

Av Alexandra Jonsson - 1 maj 2011 18:27

Här kommer nåra bilder som lovat, oredigerade men vem bryr sig?? :)


Visar bara nåra för det tar så lång tid å ladda upp!

 

 

     

Jag älskar er gullgrisar! ♥

Av Alexandra Jonsson - 1 maj 2011 14:52

Kvällen igår va riktigt skoj, men det kan ju inte bli nå annat med dem där tjejorna! grymt hade vi iallafall! Bilder kommer nog lite senare idag. PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards