Alexandraas

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Alexandra Jonsson - 18 oktober 2011 19:31

kvar här än. När jag kom fick jag en lista med saker att göra, har småfixat med de ungefär hela dagen. Läst ut 1000 skvallertidningar har jag också hunnit med. har ganska mycket "över tid" men de får jag ju räkna med! Är trevligt här endå :D Ska iallafall hem om en halvtimme. Puss

Av Alexandra Jonsson - 18 oktober 2011 09:54

Satt på min dator för första gången på typ 3 veckor, brukar ju använda iphonen för datan är så seg & blir varm asfort, men vi ska snart skicka in den på lagning efter jag har skaffat något jag kan stoppa in alla mina bilder på först!

oj, babbel om onödiga saker. Ska iallafall fixa massa sen vid tolv åker jag på prao på studioline! är hemma 8 ikväll igen! :)  



Ovido - Quiz & Flashcards