Alexandraas

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Alexandra Jonsson - 25 oktober 2011 20:32

Ruggit ute! Grått och fullt med dimma. Visst hösten är mysig men sen när det börjar bli "övergång" till vintern så blir det bara slaskigt och jobbigt. Men kom iallafall på idag att jag vill ha jul. Gud tänk vad mysigt- svart tidigt på dagen, alla lysen, varma drycker, plukaåkning med lillasyster men framförallt- julafton!! så ja, snö kom någon gång då! Men sen kan vi ju skippa slask och kyla i år tack :)

Av Alexandra Jonsson - 25 oktober 2011 16:14

Är hos syster. fick nyss ett samtal där jag fick reda på att världens finaste & snällaste människor elinor & roger fått liten bebis för 2timmar sen. grattis! Jaop, ska strax gå hem, sen vid 5 ska jag iväg på träning. Puss

Av Alexandra Jonsson - 25 oktober 2011 07:09

Vaknade på fel sida.. -med huvudvärk så ja, dagen kommer bara bra allmänt dryg idag, tur att jag har fina störda klasskompisar iallafall! :) nu ska jag sätta på mig idrottskläder för det står först på schemat idag! Och sen efter de biologiredovisning som jag är taggad på faktiskt! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards