Alexandraas

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Alexandra Jonsson - 27 oktober 2011 22:02

Q var mysigt. gick nån vandring & fika och innan åkte jag, lovisa, Sara & Fanny bil för vi var tidiga, så nu kan ja hela harbo utantill! Ska sova nu fast jag inte har pluggt så mycket matte som jag borde. Inte så enkelt när man inte förstår men jag har försökt iallafall så om jag nu skulle få ig imorgon så går inte min värld under. men såklart så hoppas jag ju på ett g!

Av Alexandra Jonsson - 27 oktober 2011 16:00

jag tycker om er sötisar. även fast ni är puckade & dumma ibland! :D  ♥


 

Av Alexandra Jonsson - 27 oktober 2011 15:01

Ännu en ganska så bra skoldag har passerat. Skrivit klart den förbaskade svenskauppsatsen & ätit fruksallad på spanskan har den innehållit! :) nu ska jag ta tag i matteboken & ta något att äta, sen vid halv 6 ska jag på Q. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards