Alexandraas

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Alexandra Jonsson - 11 juni 2011 23:06

Skippade vallen endå. Fast swingfly hörs väldigt bra hit, även om jag bor i andra ändan av våla. jaja nu hade jag tänkt sova, ska hämta kusin som kommer upp från småland i en vecka vid stationen i Stockholm imorgon sååå godnatt då.

Av Alexandra Jonsson - 11 juni 2011 09:56

Sommarlovet startade med sol. Härligt! nu hade jag tänkt ta mig till mami för att sola & bada. Funderar även på om jag ska gå på vallen ikväll eller inte, 200 spänn för att se swingfly träffa kompisar och dansa. Känns inte som att det är värt pengarna kan ju va med kompisar & dansa gratis hemma, dessutom så har jag ju redan sett swingfly, jaja får fundera vidare på det så hörs vi senare! PUSS 

Av Alexandra Jonsson - 11 juni 2011 08:50

 du är bäst.

   FOTO: Daniel Möller.

Ovido - Quiz & Flashcards