Alexandraas

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Alexandra Jonsson - 20 juni 2011 18:42

Det gick bra hos tandis, kom därifrån med spända trådar och gummisnoddar mellan underkäken till överkäken. Behöver jag säga hur ont jag har i munnen nu!? Ikväll blir det mys med syster och bebis, tv & film (om det inte åskar). spenderar även natten där. så vi hörs imorgon. PUSSELI

 

  

/foto: jag, med iphonen

Av Alexandra Jonsson - 20 juni 2011 11:06

Ska börja lägga in fler bilder här, mycket roligare att läsa en blogg med massa bilder, ellerhur? så ska försöka med en varje dag iallafall. :)


vid klockan 2 ska jag till tandläkaren, antar att jag kommer vara där i 5 minuter som vanligt, men måste man dit så måste man. Sophie, hade tid samtidigt så då åker vi ihop och går på stan efteråt så det blir nog bra endå. nej pusshej



Ovido - Quiz & Flashcards