Alexandraas

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Alexandra Jonsson - 23 juni 2011 22:40

Slänger in 1 bild på min nya kompis. Emilio, 1,5 år, systers grannar's barn. och för er som bryr er så gillar han att bada i badkaret, kasta stenar i brunnar och gunga så det har jag gjort så det räcker för ett år när jag har sovit hos syster och dom har hälsat på där ;) haha, men söt som socker är han iallafall.


 

  

 /foto: jag.



Av Alexandra Jonsson - 23 juni 2011 14:19

kul sommarlov. regnat och varit dåligt väder i 2 veckor typ. jättekul att det ska vara det imorgon också. Har iallafall städat rummet nu på morgonen, och försökt fixa lite bilder. Men det går inte sådär jättebra, jag vill ha photoshop! nu har jag nå stört program som man inte kan göra så mycket med bilderna i, 'photoscape' och om man gör det ser dem överredigerade ut. Irriterande med andra ord...

Av Alexandra Jonsson - 23 juni 2011 00:45

fortfarande kvar hos syster, mys här ju. ♥ så hon har fått stått ut med mej i 2 nätter, 3, med inatt. Har även fått in en hel del bilder på kameran/iphonen , så kan ladda upp dem imorgon när jag kommer hem. :) nej dax att krypa ner i sängen strax, ska bara snacka klart med mich på fb först. saknar dej älskling.

Ovido - Quiz & Flashcards