Alexandraas

Alla inlägg under mars 2010

Av Alexandra Jonsson - 5 mars 2010 17:42

HELG!!
jag tror jag kommer ha alla rätt på so-provet när det är klart! :D

mats-olov sa en rolig sak idag  skolan, han och anna-karin försvann på bilden i tisdags, så frågade vi honom idag, vad gjorde ni då i femton minuter!??

Han sa vi va i kopieringsrummet.

Vi: Ahaa , där kan det hända mkt,

Han: hahah aa man kan dra för gardinerna och pussas hur mycket man vill där inne ;) Ah, det lät roligt :)

+vi har fysikprov, musikprov, so del3, engelska och matteläxa nästa vecka! :O

Jag orkar inte ens göra en läxa per vecka, uch. men jag ska göra alla har jag bestämt! jag och  sophie va med på bandymatchen i onsdags också, mina knän gjorde ont, men det gick bra me linement på! Fansiken vad roligt det va.!

Mat nuu *

ALEXANDRAA

Av Alexandra Jonsson - 2 mars 2010 18:09

  Jag fryser! Jag fryser jättemycket! =o

*

minus -->

Uch skolan söög!

Allt  va bara allmänt tråkigt idag! Matten va okej, Svenskan likaså, Bild först, sen träslöjd sen elevensval bild igen! Så ungefär bild i 3timmar har jag på tisdagar. Kul.. nää inte ett dugg! =) So "prov" imorgon blää. men det är bara sju frågor. Det går nog bra, :)

*

Ett plus -->

Erik har köpt en systemkamera eller a beställt,   Fasiken jag ska sno åt mig den och knäppa kort som alldrig förr!!  Dom ska bli finfina.. Jag är överlycklig, jag har en jättebra kamera nu tycker ja men åh den här kmr vara jättemycket bättre men jag ska inte dissa min lilla kamera den knäpper kanonbra bilder den också!

//ALEXANDRA



Av Alexandra Jonsson - 1 mars 2010 18:31






DOM BÄSTA I MELODIFESTIVALEN :)





Av Alexandra Jonsson - 1 mars 2010 16:41

Slut på lovet! :(

Skolan. va tråkig.. Innebandy och "stång" på gympan, ganska kul, fast tråkigt att spela med skolan,, sen fysik ah allt sånt... Willy puttade i mig i snöghögen TVÅ! gånger.. bääch bara för jag nästan puttade i han :)

Matchen igår gick inte riktigt bra. men man gjorde ju sitt bästa, och fattade skapligt bra.. 2-4 tror ja det blev. Sosso och Jossan gjorde mål i vårt lag. :)

Idag, träning, men man såg fasiken inte vägen lr något, så det va bara att vända.. Ännu tråkigare! det är ju rooligt med bandyn! ;)

Nä, ska äta, /ALEXANDRA

Ovido - Quiz & Flashcards