Alexandraas

Alla inlägg under maj 2010

*

Av Alexandra Jonsson - 15 maj 2010 22:20

Hatade den förra toppbilden, så fixade ny tillfällig, med maskrosor. haha

 i paint, för vi har ju inget annat.. Får va så ett tag,

3:e inlägget idag wooops ..

Sovgott

  


Av Alexandra Jonsson - 15 maj 2010 15:20

Åååååh solen är framme.

 bada bada bada, ja hemma hos oss badas det förfullt,

 underbart skönt i poolen, fast det bara är 12 grader

så fint väder, så jag har gått i bikini hela dagen lång!

Ska man bli nå brun så..   

Vill ju inte se ut som att nån har hällt mjöl på mig när jag står brövid willy sen..  höhö.. 

Ikväll ska vi grilla också, och äta ute..

Men nä nu väntar ja med datan tills....... ikväll?

vill ju inte missa det underbara vädret.

men ska snickra med erik och Lennart nu,

kram


Av Alexandra Jonsson - 15 maj 2010 09:30

Efter som jag är, så tittade jag nyss på bella&tyra show.

Uch gillar inte kissie längre,

har alldrig varit nå jätte fan av henne,

 men hon har en väldigt underhållande blogg...

Men iallafall, vilken bitch hon är!

Hon sitter ju själv och framstår som en, Uch!

sen ba nästa fråga..! Det ska ni skita i.. Ja jag gillar inte er, 3 exempel..

sen säger hon att hon ska bryta av sin roll som kissie, det kommer gå tror hon??

Ehe, nopp.. hon framstår inte bra för mig iallafall,

Alla har ju en uppfattning som hon kommer få kämpa hårt för att få bort.

Men a somsagt undderhållande blogg till1000!

*

Willy landade nyss i Turkiet, om planet lyfte som det skulle,

 kul för er att veta haha   


Av Alexandra Jonsson - 14 maj 2010 21:39

Sitter ute med mamma, erik och mia och tjattrar, väldans mys faktiskt!

Imorrn åker willy till Turkiet. Kul för han, tråkigt för mig..  '

va med han idag iallafall-

 vi spelade fotboll inne, tittade på film , hoppade studsmatta, och lagade tacos.

Hihi.

Pussen

 

 

  

Mjo

Av Alexandra Jonsson - 14 maj 2010 10:16

Willy är påväg hit.

  

Och imorgon åker han till Turkiet 

  

HAHHA

 

Av Alexandra Jonsson - 13 maj 2010 11:56

  Dåligt med Sånna nuförtiden.

Håller på att fixa nytt!

så det ser puckat ut sålänge,

men måste bli fint väder så jag kan ut och knäppa kort, sen kommer en ny design.

Såhär får det se ut sålänge.

  

##

Av Alexandra Jonsson - 12 maj 2010 21:39

Imorrn ska jag med på fanny's avslutning med "minipingy",

bloggplasen stängs av mellan 20.00-04.00 imorgon för dom skulle fixa något så blir inge bloggis på kvällen.

Men nå blogg blir det kanske under dan. (aa'

-*-

Pratar med bästakompisenmattias på msn

så hejdåå höhöhö

    

Av Alexandra Jonsson - 12 maj 2010 14:29

Skitdag känns det som,  och kommer troligen fortsätta vara.

Helt utan anledning faktiskt.

Långhelg nu, bra att slippa skolan!

Pussel bygge nu, ny hobby faktiskt 

  

Ovido - Quiz & Flashcards