Alexandraas

Alla inlägg under maj 2010

Av Alexandra Jonsson - 11 maj 2010 19:25

HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖÖHÖHÖII!

é hos willysnilly!

     

Av Alexandra Jonsson - 10 maj 2010 19:44

Slog vad med mamma och erik om ja skulle våga hoppa i poolen nyss,

Haha 8grader och jag hoppade i!

Har tillochmed bildbevis som dyker upp nån dag när ja för över bilderna för er som inte tror mej.  

Talang klockan åtta, och Annalill är med, klart ja ska titta.

Ny design ska jag fixa också, nån dag...

/Alex

")

Av Alexandra Jonsson - 10 maj 2010 11:58

Höhöhöhö gissa vem som fick sluta 12 ida rå??

Bara för ja har halsfluss och äter medicin,

så slapp ja orienteringen som va i 3 timmar.

Cissi tyckte det som att annars skulle ja bara stå och frysa...

bra tänkt tycker jag!

Och jag blev utsläng från spanskan! 

ÖH Bara för jag satt längst bak med Marcus, jens och Ingrid,

och dom babblade och jag sa till dom att vara tysta,

 för jag jobbade så slängde hon ut mej med!   

Orkar inte data nu.

pussis

   

Av Alexandra Jonsson - 9 maj 2010 22:01

Harbo killarna vann med 4-1 . Riktig tråkig match om jag får säga det.

Den va slut halv åtta och jag och sophie drog med till Mattias, och Kevin

satt mest och snacka, dampade och så visade dom "bra musik"...

Hittade även världens  coolaste låt på Jeppes Spotify lista,

haha så dålig så den va kul.

nellie the elephant hette den,

Haha jag hade ju inte hört den..   

, Här har ni den;

Godnatt också fördendelen Skola imorrn.




Av Alexandra Jonsson - 9 maj 2010 11:55

Ja, är man inte bra på att hitta på rubriker så blir det sådära.

Halsen blir bättre och bättre för varje dag, som tur är!

Haha jag slipper idrotten, alltså friluftsdagen imorrn pga halsen endå!  

Just nu tittar ja på teen mom,

och senare åker jag och Sophie till Harbo och gluttar på fotboll.

Jag har haft avatar ett bra tag nu, men har inte orkat tittat förstän igår....

Asbra film enligt mig själv, bara lite seg början men annars asbra.

Luuuungt sevärd.

(även fast hela sverige säkert redan har sett den)

Av Alexandra Jonsson - 8 maj 2010 19:58

Oj vad jag dör av garv!
Har hittat Maria Montazami's blogg.

Fan va härlig hon är, så underhållande!


  



Av Alexandra Jonsson - 8 maj 2010 17:05

Jossan, vilken jossan??

kan du skriva hela namnet så jag fattar vem som kommenterade?

  

IGÅR;

Sista praodan igår, jag och Frida fick Choklad och 100kr var.

jag hade lite ont i halsen, men ville gå endå som att det va sista dan.

Iallafall så skulle ja uppdatera igår,

men hade så ont i halsen som bara blev värrevärre,

så tillslut åkte vi till sjukhuset för att kolla,

Tanten stoppade en sticka i halsen , och sa att ja hade halsfluss.

Har fått medicin så mår ganska bra nu iallafall.

IDAG;

Åkte till stan för att köpa avslutningssaker.

Hittade en mintgrön-klänning på Jc,

som jag, farmor och pappa tyckte va fin så den blev det.

sen en vit tröja över,

fick även 2par tygskor röda, och svarta..

nöjd som fan, nu fattas bara avslutningsskor.

//A

Av Alexandra Jonsson - 6 maj 2010 19:42

Så nu har jag orkat satt mig vi datan en snabbis,

på praoens lunch åt jag och frida med mamma eva och eva på solrosen.

Fan va goda räkmackor och chokladtårtor dom hade.

mumsii,

nu ska jag titta på andra avenyn som att pappa inte ville titta på det på kvällen.

/Pussi

  

Ovido - Quiz & Flashcards