Alexandraas

Alla inlägg under augusti 2010

Av Alexandra Jonsson - 18 augusti 2010 15:10

Det va underbart med dig.

Det är tomt utan dig.


Av Alexandra Jonsson - 17 augusti 2010 18:44

Sådära kan det ju gå när man har dålig fantasi, & problem med rubriker, Bra att Lasse finns då! Hehehe  

Nu är det lite nytt här igen!

ganska nöjd, ska bara vänta på kanon väder så man kan knäppa fina bilder, behöver nya hit, och till facebook!


  

 


Av Alexandra Jonsson - 17 augusti 2010 14:45

det va okej, skönt & träffa alla igen, och såntdär..

schemat va mindre okej. tråkigt & krångligt,

kommer aldrig lära mig tider & sånt, en till mentor hade min klass fått också, Malin lr något hette hon, hon va ju okej hon med:)

Men det blir så fel när dom gamla 9:orna är borta och nya 7:or har kommit.

Allt blir liksom annorlunda, men det vänjer man ju sig med. Nytt är bra liksom.


uch idrott imorgon, det är en sak jag kommer ihåg från schemat iallafall ;) Friidrott sa annacarin blä uch fyy! jag dör lite på det! =(

Av Alexandra Jonsson - 15 augusti 2010 17:51

Skola i övermorgon (:/)så ska inte sitta vid datan imorgon då, ska bara njuta av att göra ingenting.. för sen blir det ju ändring på det!

Nu ska vi till sophie, hon fyllde ju den 6:e, dom va inte hemma då så vi kommer & hälsar på idag... tar nog med bikinin också. höhö här ska badas... om dom vill då !  

Av Alexandra Jonsson - 13 augusti 2010 18:34

Va på shrek i 3D i måndags med alla systrarna, gillar ingen av dom andra filmerna med den här va grym!

Nu kanske jag går ut och går lite, vill inte springa själv, också är det ju pinsamt om jag skulle möta någon jag känner, och så är det ju asvarmt ute, inte så lockande och springa i kokhetvärme... exakt! det kan jag ha som en bra ursäkt ;)


Och bandyn börjar om 2 veckor, åå jag vill nuuuu! rooligt ju!


 

Av Alexandra Jonsson - 10 augusti 2010 09:57

Bra en vecka kvar av sommarlovet idag, ska njuta av det lilla som är kvar, så dålig uppdatering blir det! :)

Av Alexandra Jonsson - 8 augusti 2010 21:37

Åker till pappa imorgon, om inte han har planerat något så är jag med Micha för hon frågade nyss, på onsdag-torsdag sover jag i tält med Linn&Fanny, och nu ska jag dra mig ifrån datan som jag hade bestämt mig för att inte sitta vid idag. Godnatt säger jag nu också!    

Av Alexandra Jonsson - 8 augusti 2010 12:45

Säg en som inte vill ha en walk-in-closet??

  

Ovido - Quiz & Flashcards