Alexandraas

Alla inlägg under augusti 2010

Av Alexandra Jonsson - 7 augusti 2010 21:30

Föresten så sprang jag inte idag, pappa hade jour så han kunde bara träna på brandstationen isånnafall, och där skulle det säkert vara massa med folk så då sket jag i det.

Nu tittar vi på film, svensk,Angel hette den, ganska bra... :)

godnatt säger jag nudå. ska nog inte sitta vid datan imorgon, hehehe undra hur det kommer gå xD

 

  

Av Alexandra Jonsson - 7 augusti 2010 18:31

Hihi, jag kan ju inte fixa nån bra bild högst upp, så får väll vänta tills jag kommer till mamma nästa gång då tänkte jag fixa det där med photoshop i 30dagar! Så sålänge får det vara Namn, och nå klumsilurer! ;)

/

Föresten så jobbar mamma första natten på nya jobbet..

 fanny ska sova hos maja.. Också blir det första natten vi är ensamma med Erik, (jag och samantha alltså) det kommer ju gå prima!   

Kanske så skulle Andreas, Fanny, nelly, sanna, Linus och Emma komma kväll för Mikaela skulle till nån, så andreas ringde och hörde med erik för han ville inte vara ensam med allabarnen.. Kanske kommer dom alltså,

annars får vi väll glutta på film lr nå! :)

Av Alexandra Jonsson - 7 augusti 2010 10:46

Väldans gulligt tycker jag! Ah man kan ju bortse från vissa...   


  

Av Alexandra Jonsson - 6 augusti 2010 22:37

Sovdags för mig nu, Sommarlovet är snart slut, dags att komma in i

"vanliga rutiner" Uch!! :/

Kanske att jag drar med mig pappa på en springtur imorgon (om jag orkar), har ju inte rört mig på hela sommarlovet ju, okej där ljög ja. några få gånger har jag sprungit.. men läskigt att springa själv ju ... hehehehe pinsamt. men skitsamma det är sommarlov man ska lata sig faktiskt =)

 

  

 

Av Alexandra Jonsson - 5 augusti 2010 21:58

Tänkte bara säga att jag också har skaffat bloglovin' asbra juu! ;D

Imorgonbitti ska jag också följa med på sommarbyn och va med sillbos Fanny i kaffegruppen . höhöh känns ju som att jag är för gammal för alla grupper, så fika blir bra, jag kommer ju va där en dag i år iallafall...   

Dax att titta på extrema samlare med mamma och erik nu, fyfan mår illa av att se allt skit som dom samlar på sig!


Av Alexandra Jonsson - 5 augusti 2010 16:29

Från den dagen då Erik på riktigt, (om man nu kan säga så?) blev med i familjen.

Dom skulle ha det normalt, inte så speciellt, så det blev hemma i trädgården, med släkt & dom närmaste.    

    



Av Alexandra Jonsson - 4 augusti 2010 12:31

Åker och är med henne ida puss på det! :)

Av Alexandra Jonsson - 3 augusti 2010 10:53

MASSA BILDER KOMMER! :D

 

GÖTEBORG

På hotellet:

    

  

 

Nå vi va och titta på:

  

Elfsborgs fästning:

 

     

Liseberg:


      

OCH NU ORKAR JAG INGE MERA.

Kram *

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards