Alexandraas

Alla inlägg under februari 2011

Av Alexandra Jonsson - 22 februari 2011 15:30

En bild på grodan & hans blöja. Höhöhööö ganska ful & den blev inte som jag hade tänkt mej som att han rörde sej men bättre än ingen bild alls ;)

 

PÅBILD: Christoffer.

FOTO: Meee.

Av Alexandra Jonsson - 22 februari 2011 12:07

Är hos syster & lillagrodan. han är såååååsöööööt.  

Av Alexandra Jonsson - 21 februari 2011 22:54

att blogga är ganska tråkigt faktiskt.. men iallafall idag började ju lovet "på riktigt" jag har bara slappat framför datorn & tvn med wii & filmer & allt sånt najs idag. finns ju roligare å göra, men bättre än å va i skolan. ;)

Av Alexandra Jonsson - 19 februari 2011 19:33

Och vad har jag gjort idagdå? Jo jag har sopat i mitt rum därnere som just nu bara är betong & damm.(det görs om) samt hjälpt papi stoppa in grejer från förrådet i mitt betongiga rum, för i förrådet ska det bli tvättstuga & det måste göras om först. Sen har jag HELT SJÄLV lagat mat tills imårrn. nån gryta som ska stå å smakatillsig över natten. Jo,jag vet att jag är duktig. Strax ska vi kolla på mello & till ska vi äta glass. Gott? ja.

Av Alexandra Jonsson - 18 februari 2011 20:07

Träningen va superskoj! körde styrkeövningar först, sen nya innebandy boll övningar (som va asroliga!!) & sen match. Perfekt. =)

jäääävlar! Alexandra skriver om nå annat än läxor&prov i ett inlägg, en applåd på det tack. Nej let's dance nu med papi & lillasyster. föresten så börjar det värkligen bli tomt på bilder, ellerhur? Det får jag fixa nåndag.

Av Alexandra Jonsson - 18 februari 2011 13:38

-najs som jag vet inte vad. Behövligt iallafall. Fast har 2 prov den veckan vi börjar igen så lite plugg ska hinnas med iallafall. Annars så pluggade jag hela dagen igår. höhö somnade 2 gånger undertiden också, heheheheh. Nejdå men provet gick nog bra, det visar sej sen när resultatet kommer. =) Alltså jag måste sluta prata läxor jämt.. TV&FIXAMATNU.

Av Alexandra Jonsson - 16 februari 2011 18:58

Suger. Jag har börjat skriva svaren till kemiprovet idag (!!!!) Shit, jag vet 2 dagar innan provet är, och det är ganska mycket som vi ska kunna men har inte orkat än. Får plugga ihjäl mej imårrn istället. Men till saken, jag fattar inte ett piss vad vi ska kunna! liksom massa saker om neutralisation, försurning samband mellan syror osv. Jag fattar inget, och det är ju inte så enkelt att få in nå i huvet om man inte fattar va man läser ju. Men får väll försöka och hoppas på ett G iallafall. Annars så hade vi konfa idag, spelade teater. jag va åsna, haha. nej dax att fortsätta med kemi nu! sen biologi.

Av Alexandra Jonsson - 15 februari 2011 16:57

Fyfan va grymt kul jag det va på alborgen! Hade inte vart där förut. Kom i samma grupp som Johanna L, Anya & Dennis T, sånna som jag inte brukar prata så jättemycket med i skolan, men vi hade grymt kul ihop där & klarade en hel del "celler". :) Nu hade jag tänkt fixa matteläxan som jag hade glömt bort att den va tills idag så får göra den nu & lämna in den imårrn istället, sen packa väskan & åka på träning. PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards