Alexandraas

Alla inlägg under februari 2011

YES

Av Alexandra Jonsson - 9 februari 2011 19:09

Skolan va väll som vanligt, hade Cpkul med Jennifer & killarna på rasten & på so timmen, blev ju inte så mycket gjort men kul hade vi! :) höhöh.. nej, ska plugga fysik nu, den endaläxa som jag kom ihåg att ta hem av alla 100läxor som är tills på fredag... Lyckat. Sen är det tv klockan 8 också!

Av Alexandra Jonsson - 8 februari 2011 17:51

Jag är glad, varför vet jag inte... (: Iallafall så kommer pappa när som hellst, så åker vi & hämtar Alice så åker vi på träning. Efteråt blir det matteläxan, lika bra att göra'n på engång för vi har läxor varje dag nästa vecka! & 3 prov, får man ens ha 3 prov på en och samma vecka? xd

Av Alexandra Jonsson - 8 februari 2011 14:51

Ja vad säger man? Jag och Mattias ägde ut Sophie igår kväll, höhöh jag är bäst & du är pest!    Där va jag elak, men det är ju fult å ljuga ;)  

Av Alexandra Jonsson - 7 februari 2011 19:51

Skolan var förengångsskull askul idag! Massa flumm på lektionerna & alla va roligare än vanligt på rasterna haha. Snäll jag är.  & So-prov hade vi idag, som jag kom på att vi hade igår innan jag skulle gå & sova så hann ju inte plugga nå, men det gick skapligt bra iallafall. Nej ska kolla på tv nu & börja plugga spanskaglosorna som är tills imårrn.. sista minuten som vanligt..

JAO

Av Alexandra Jonsson - 6 februari 2011 15:45

Världens tråkigaste match. Mot Gottsunda fast det hände inte så mycket kändes det som & den var ganska seg. men vi vann & laget spelade bra så ska väll vara glad för det.   

Av Alexandra Jonsson - 6 februari 2011 08:56

Massa grejor ska göras idag, eller massa.. där ljög jag. Men en del saker iallafall så ska äta frukost & klä på mej nu. Hoppar Konfan idag, PUSS

Av Alexandra Jonsson - 5 februari 2011 20:00

Melodifestivalen med pappa, Lillasyster, Chips, läsk & godis nu. höhö :)

Av Alexandra Jonsson - 5 februari 2011 17:27

Tänk att man knappt har träffat en person, & endå kan man tycka om personen så jävla mycket.  OTROLIGT.     

 FOTO: JAG

Ovido - Quiz & Flashcards