Alexandraas

Alla inlägg under februari 2011

Av Alexandra Jonsson - 14 februari 2011 21:35

Inga bilder på grodan idag, han är ju så liten så han sover typ bara, och när han är vaken så konkar nån av oss runt på han så jag får passa på nån annan dag. Hehe. Kom ganska nyligen ut från duschen & hade tänkt dricka té & macka nu. jusste, ska leta efter mina tygskor också, vi ska till alborgen (tror det hette så) med alla andra 8or imårrn, alltså inga lektioner. Soft om ja får säga't själv. sen ska jag sova. :)

Av Alexandra Jonsson - 14 februari 2011 15:58

yesbox. måndag & skoldagen rullade på.. dennis va tillbax, damp med kompisar, tråkiga lektioner. Som vanligt alltså. Och hemkunskapsprovet va dösvårt iallafall skrivdelen! den praktiska delen va enkel när man skulle laga mat, varmmacka i ugn, vem kan inte det liksom??? hahaaa jaja. :)

Ska försöka på mig att fota Grodan sen också, om han är vaken & glad.

(grodan kallar ja systers bebis för han viker benen så han ser ut som en groda, assöt) ♥

Av Alexandra Jonsson - 13 februari 2011 13:34

Ellinor & Roger Kommer vilken minut som hellst, & om jag har pluggat än?? NEJ. Självklart så kollade ja på tv, (det va dubbelavsnitt) så där fastnade jag. Sitter fortfarande i pyjamas också. Men iallafall dem kommer strax & ska äta med oss, så dem blir väll kvar till typ 6, & kl8 är det solsidan. jag behöver plugga men det finns ingen tid till det :(  men de är mitt fel.

Av Alexandra Jonsson - 13 februari 2011 08:26

Matchen igår gick inge vidare, förlust, men jag gjorde en assist iallafall, & så fick vi 2 utvisningar, som vi egentligen inte borde ha fått menmen  efter lite damp med Alice & en damlagsmatch som vissa i laget va med på & killarnas match så var vi nöjda igen (våra föräldrar stog i kiosken) :) Sen blev det melodifestivalen med familjen.


Idag: Ska Ellinor &Roger komma & äta, och jag ska börja plugga till hk provet som är imårrn, vi va ju i hallen hela dan igår & då kan man ju inte plugga & kusin sov över i fredags, så hann inte. FAN, får se hur det går imorgon på provet.. 1 dag å plugga på är inte mycket somsagt.

Av Alexandra Jonsson - 12 februari 2011 13:00

Har match hemma idag, eller hemma, låter lite kul ju, I björklinge..men det är ju hemma på ett sätt... Iallafall så börjar den typ 14.30, exakt efter killarna, och vi har samling när killarna spelar, så gluttar nog på dem ett tag också. För dem kollar på oss sen, för dom har en till match typ 1 timme när våran är slut, så dem kommer nog kolla ;)

& vart vill jag komma med den här onödiga infon?? Ah jag vet inte själv faktiskt.

Av Alexandra Jonsson - 11 februari 2011 19:34

HÖHÖ.jag dör. Mich är söööööt. ditt pms barn. ♥(det va du som sa't faktiskt)

A

Av Alexandra Jonsson - 11 februari 2011 13:54

Hahaha tydligen så läser micha också! ;) Iallafall, skolan sög, alla va typ sjuka eller insnöade så vi var bara 16st i klassen idag, ganska lungt alltså. Ska kolla tv nu, sen på träning, Om vi kommer fram på vägen för all snö.. gigantiskt med snö ju! Men det visar sej när vi ska åka ;)

Av Alexandra Jonsson - 10 februari 2011 19:34

Hahaha, kollade igenom bilder på mammas dator & hittade massa "snygga" bilder från i somras när Mich va hära, Tänker inte bjuda på fler än 1, för dem är såååå fula. HAHA! Denna tog jag nog för den är Oredigerad & meningslös, men 1 bild är ju bättre än ingen ;)   

Ovido - Quiz & Flashcards