Alexandraas

Alla inlägg under april 2011

Av Alexandra Jonsson - 8 april 2011 23:12

kvällen har tillbringats i sillbo med familjen. då vet ni det. förresten så har jag åkt moped för första gången i mitt liv idag, (ja jag är efter) papi har köpt en å jag fick testköra nåra varv. läskigt med svinkul ju! men dax att sova nu, ska vara i harbo kl 10 imårrn med konfan för att sälja våfflor. PUSSDÅ

Av Alexandra Jonsson - 7 april 2011 18:53

Stan idag med skolan, vi gick på nån konstutställning. Efteråt gick Jennifer, Ida, Amanda & jag å åt på doken & gick på stan. Fick med mej ett par röda converse skor från stadium som passar =D höhö.. & ett par leggings för halva priset på bikbok. Plus jordgubbar. gött, ja.  ska glo på tv nu. PUSS

JA

Av Alexandra Jonsson - 6 april 2011 17:44

Skola som vanligt fram till halv 3, då blev det konfa.=) jaja nu ska jag hänga med Erik till syster & grodi, jag hade tänkt låna hennes badkar. höhö

Av Alexandra Jonsson - 5 april 2011 19:11

Det känns konstigt att vara hemma på en tisdag kväll! Brukar ju träna & då åker vi vid 6 & är hemma vid 9. men nu är innebandy säsongen slut & vi kör inte förstän i slutet på Augusti igen, de är nästan 5 månader.  Så nu kan jag ju börja plugga på tisdagar istället & höja betygen. eller nej........

Av Alexandra Jonsson - 4 april 2011 20:08

Mammas kompis kom hem från utlandet med 4par (FYRA!!) converse skor i olika färger till mej, & självklart så ska det hända mej, för små i längden, & förtrånga på bredden där fram vid tårna. FYFAN VAD ARG JAG BLIR.   

Av Alexandra Jonsson - 3 april 2011 18:36

Lämnat in datasladden på lagning, köpt hyllor till rummet & Vart i allians hallen har jag hunnit med idag. Satt sargvakt på bbk-damernas final match med nåra brudar ifrån mitt lag, & innan det kollade vi på 1 period av p96's finalmatch också. =) Nej dax att fixa de vanliga inför skolan imårrn. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 2 april 2011 21:28

Kollar på pensionärsjävlar som har börjat på kanal5 igen! Så jävla kul! =D

Av Alexandra Jonsson - 2 april 2011 14:29

SLAPPELÖRDAG. -måste finnas sånna dagar med.   Pusshej

Ovido - Quiz & Flashcards