Alexandraas

Alla inlägg under april 2011

Av Alexandra Jonsson - 23 april 2011 23:01

Tröttnade på det svarta, Så nu kör vi på ljust här ett tag framöver! jao :)

Om man bortser i att skärpan på bilderna blir skit här på bloggplatsen

Av Alexandra Jonsson - 23 april 2011 19:30

Somnade vid 3 inatt fast vi gick å la oss vid 11, Micha kan snacka hon.. Haha gulle ♥ Sen har jag även hunnit med en sväng till pappa idag, för mat med släkten. Vill ni veta en till sak? Jo det vill ni, jag har fått 6 påskägg, Och jag undrar om jag verkligen kommer kunna äta upp dem alla... xd

Av Alexandra Jonsson - 22 april 2011 10:56

Påskmat hos eriks föräldrar med "halvsläkten" står på schemat idag. Ikväll drar jag även till Micha & soveröver. kameran hänkar på på båda ställerna. Så bilder kommer väll imårrn, Låtergött. PUSSHEJ

     

Av Alexandra Jonsson - 21 april 2011 19:43

Fixat påskmat med mami hela dagen, även gett godis till några små söta påsk-kärrningar. Jaja nu ska jag kolla på tv. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 20 april 2011 22:32

Goodnight, sweetheart, well, it's time to go,

Goodnight, sweetheart, well, it's time to go,
I hate to leave you, but I really must say,                   

Goodnight, sweetheart, goodnight.


Föresten, ett svar till Freddan: Tack sötis, nu blev jag glaaaaaaaaad! =D

Av Alexandra Jonsson - 20 april 2011 16:42

Det är vår på riktigt nu! Blommor överallt, det har varit strålande sol och idag har det tillochmed regnat. Sommar snart också. UNDERBART,   =)


     



Av Alexandra Jonsson - 19 april 2011 22:51

Är det bara jag som tycker det känns konstigt att vara hemma!? Visst, vi va bara där i 5 dagar, men allt var så annorlunda än hemma. Där sjöng vi när skulle äta, dörrar smälldes hela tin, godnattsång när vi skulle sova, kramringar, vi skrattade åt allt och inget och vi grät ihop. Och även om vi kommer ses i skolan kommer det vara en annan sak, man pratade med folk som man aldrig pratar med annars. Underbart var det iallafall & tack till alla! =Föresten så finns bilderna på min fb istället för här. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 19 april 2011 12:18

Hemma nu efter 5 underbara dagar! bilder kommer väll sen. PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards