Alexandraas

Alla inlägg under april 2011

Av Alexandra Jonsson - 15 april 2011 15:33

Påskov och Konfaläger med massa vänner, kan det bli bättre? knappast =D Nu ska jag fixa det sista, åker om 1 timme och kommer hem på tisdag.

Av Alexandra Jonsson - 12 april 2011 20:47

Har suttit i flera timmar å fixat en sammanfattning till biologiprovet. Och nu är det bara det jobbigaste kvar: allt ska in i huvet och helst stanna kvar där tills på fredag. haha, men det fixar jag säkert.. får plugga i massor! :) Nu är det desperate på 5an och till det jordgubbar. PUSS&GODNATT


Svar till fredrika: Tack så hemskt mycket!   

-

Av Alexandra Jonsson - 12 april 2011 16:24

-den vackraste stunden i livet var den när du kom ♥

 

som vanligt så blir det dålig kvalité på bloggen.

Av Alexandra Jonsson - 11 april 2011 19:40

Samtalet gick prima & tog exakt 10 minuter! Skönt att ha det avklarat! :)Egentligen så har jag inte tid att sitta här nu, ska göra en sammanfattning till biologin och borde börja nu så jag kan gå å sova sen.. PUSS&GODNATT 

Av Alexandra Jonsson - 11 april 2011 16:05

Det känns verkligen att det har blivit vår nu! Solen stekte på riktigt ordentligt är jag gick hem från skolan & årets första uteglass har ätits idag med världens bästa Jennifer. UNDERBART! Mindre underbart är att jag ska åka på utvecklingssamtal nu, höhö nejdå, kommer nog gå prima. =)

Av Alexandra Jonsson - 10 april 2011 19:29

Sova sova sova... tror aldrig jag har varit så här trött i mitt liv eller velat sova så här mycket förr. stockholm-båstad nu, sen sova. längtar.. höhöö

Av Alexandra Jonsson - 10 april 2011 11:27

Pratat, nattpromenader, massa godis, chips & underbara tjejer har kvällen/ natten bestått utav. jusste Filip & jens har hälsat på i natt också, höhö vi halvsov & kollade på filmer, MYS =) blääää allmänt babbel.......hejdå

Av Alexandra Jonsson - 9 april 2011 09:32

Konfa strax. & senare ikväll ska jag till Olivia med freddan, ingruud & alice, kanske nån mer? Iallafall så ska vi sova där, så vi hörs imorgon! =)

Ovido - Quiz & Flashcards