Alexandraas

Alla inlägg under juni 2011

Av Alexandra Jonsson - 9 juni 2011 20:15

som sagt ovärda skoldagar sista veckan. Idag gick vi iallafall tipsrunda, spelade kubb och kollade på 9ornas spex & brännbollsturnering mot lärarna. Nej, ska stryka min klänning nu. skolavslutning imorgon, sen sommarloooooooooov!! :D

Av Alexandra Jonsson - 8 juni 2011 20:21

hoppade skolan idag, hängde med mami, syster och C till akademiska istället och vägde å greja med han. dom sista dagarna känns så ovärda, men ska gå imårrn. :)Gör inte så mycket annars, snackade med Micha i telefonen men Marcus föll när han hoppade så hon skulle ringa upp senare.. jao men hörs imårrn, pusssssssssss

Av Alexandra Jonsson - 7 juni 2011 23:05

...i skolan idag. jobbigt men kul. :) Körde typ boxning, zuumba, & racket sporter, kan ju bara säga en sak, jag var bäst! höhö eller? nejdå men Jennifer stog ut med mej endå. Tur för mej.. Nej sängen väntar typ nu, ska ju orka upp imårrn... PUSS

Av Alexandra Jonsson - 7 juni 2011 23:01

Haha jag var ju inte heller med på bilden, men fredgruud du vet att du hör till favoriterna   bara för jag é så gullig kan du få en helt egen bild här nu:

 



Av Alexandra Jonsson - 6 juni 2011 17:38

 ♥  ♥  ♥

   iphone bild, därför inte den bästa kvalitén..

JAO

Av Alexandra Jonsson - 5 juni 2011 11:06

Blir häng med tjejorna idag tills imorgon, underbart! ett kvällsbesök i uppsala och pizza käk framme på våla ska vi hinna med. ska bara äta frukost och lägga mej i solen ett tag, platta håret och packa väskan med kläder sen vid 3 drar jag. PUSS

 

  

 

 

Av Alexandra Jonsson - 3 juni 2011 23:01

Här kommer en oredigerad bildbomb, med små bildtexter under varje bild.


(Nu iefterhand när nåra bilder är uppladdade ser jag att det ser osammanhängande ut, så tänker ladda upp dom här. men med resten tänker jag visa en bild lite dåochdå i efter ett vanligt inlägg sen för har mer!)


  

flygresan dit

  

hotellets pooldel 

  

vi gick på delfinshow, var otroligt kul!  

Tjejen&killen som fixade manikyr/pedikyr, hår, tatueringar osv... 

 

en av alla supergoda middagar 

  Vi åt turkisk-kebab som dom gjorde i lergryta och hade sönder innan man åt..

  

 me and mami gjorde manikyr hos tjejen som föresten hette mukkades (:

  

Åkt en massa vattenkana med gullungarna :D

   efterrätt på hotellet efter buffén, näe- vadå svull? :D  

trodet eller ej, men det där är glass, den godaste glassen jag smakat i mitt liv!!  

brände mej ju första dagen så i 2 dagar fick jag sitta såhär på stranden... 

  

citrooooooner, som vi pallade sen ;)  

träffade gulligt folk som tanya...

  emil, per och biggan...

  linda & catrine....

  Alva, Hugo & calle (plus lillasyster)...

  och linda, kevin & abbe, där äter vi middag...

  flygtur...

     

Av Alexandra Jonsson - 3 juni 2011 10:00

Varför ska jag alltid vakna tidigt när jag väl får sova länge?  Vaknade 7 idag och hade omöjligt att somna om. irriterande. men fint väder är det iallafall ute så hade tänkt bättra på brännan, hö menade flagningen sen turkiet idag. =D  PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards