Alexandraas

Alla inlägg under juli 2011

Av Alexandra Jonsson - 23 juli 2011 22:34

Idag blev den årliga turen till åland gjord med 2 till familjer. men orkar inte berätta nu, kan komma med lite bilder imårrn. pusshej

Av Alexandra Jonsson - 22 juli 2011 23:53

bion var grym, lungt en av dom bästa harrypotterfilmerna! annars så har jag  väntat på samtal från micha hela dagen som äntligen kommer hem, men än har inget kommit. så jag antar att planet är försenat ganska så mycket. nej nu ska jag ta en dusch sen blir det sängen. måste vara pigg för ålands trippen imorgon. puss

Av Alexandra Jonsson - 22 juli 2011 12:27

Blir bio i stan med papi idag, harry potter del 2. Skitbraaaaaaaaaaaa.

Av Alexandra Jonsson - 20 juli 2011 23:33

Sköt lite med alice igår kväll, sen åkte vi till freddan och tälta med ingrid & olivia också. grillade marshmallows & sjöng/spelade sånger vid öppen eld inatt, sommarkvällar är ju för underbara! om man bortser från myggen dåe..


   iphone biiiiiiiiild     

Av Alexandra Jonsson - 19 juli 2011 00:59

Målat rummet nåra timmar idag så nu är väggarna vita och fina. vit blev även en ganska stor del av min kropp också men det gick ju bort i duschen som tur va..


Sen chillat, kollat på tv, suttit vid datorn och sen har jag & pappa kollat på film, arthur, kollade dock inte klart på hela. men det vi hann se var ganska kul. :)

Av Alexandra Jonsson - 18 juli 2011 00:30

Grattis på födelsedagen babe, jag älskar dej.

   oredigerad cam bild.

Av Alexandra Jonsson - 17 juli 2011 20:17

Mami fyller år i dag, så har varit full rulle hela dagen. och imorse drog jag, erik, storasyster och christoffer till ulva för att plocka jordgubbar i nån timme . har aldrig varit på självplock förut och det var riktigt kul, och gott! haha. nej nu har jag en väska som ska packas, för imorgon blir det pappa vecka. puss

Av Alexandra Jonsson - 17 juli 2011 00:35

 sen tjejerna mös runt här. Mycket vackra om jag får säga det själv. hööööhm


      

     

Ovido - Quiz & Flashcards