Alexandraas

Alla inlägg under juli 2011

Av Alexandra Jonsson - 12 juli 2011 21:48

Känns ganska så ovärt att skriva här, Men endå så gör jag det.. Har varken nå bra bilder eller något viktigt att berätta om så då blir allt mest ointeressanta inlägg, men ja jag har ju inte så mycket bättre för mej och dessutom så verkar det ju vara en hel del som kikar in endå. :)  Men ska endå försöka ta tag i de. pussss

Av Alexandra Jonsson - 11 juli 2011 23:10

Spenderade min helg hos världens bästa pappa! därav den kassa uppdateringen, vid klockan 5 tog jag & lillasyster oss hem till mamma igen och sen har jag väll mest bara slappat och tvingat med fanny å fotat lite på åkern. nej, har faktiskt inte tid med det här nu, ska leta födelsedagspresents-tips. puss

Av Alexandra Jonsson - 8 juli 2011 22:29

Att paddla kanot var grymt kul! & jag & jennifer var grymma så vi välte aldrig heller så det var ju bra. :) lite bad och grillning blev det också, så kom hem vid halv 6 och då drog jag till olivia en kortis med alice & ingrid också. bradag, jao


oredigerade iphone bilder.

        

YES

Av Alexandra Jonsson - 8 juli 2011 00:21

Sovdax ganska så snart. Imorgon blir det iallafall till att paddla kanot med elin, jennifer & frida i östa. Kommer nog bli skitkul, om inte kanoten välter då...

Av Alexandra Jonsson - 7 juli 2011 19:22

Blev kvar hos syster 1 dag/natt till. Haft superkul. myst, gosat med bebis, umgåtts med millan, calle och emilio och bakat massor, en kladdkaka tillexempel som jag och Calle tillslut körde krig med. Slutade med att mitt hår var fullt utav insmord kladdkaka. =inte lika mycket mys, men kul vardet :)

 

  iphone bild.

Av Alexandra Jonsson - 6 juli 2011 01:06

Chill dag. Inte gjort så mycket mer än att varit hos syster, badat badkar med bebis & emilio några gånger, bakat muffins & kollat på allsång på skansen. Blir kvar här inatt och morgondagen kommer väll se ut som idag ungefär. PUSS&GODNATT!




Av Alexandra Jonsson - 5 juli 2011 00:06

drog med familjen till stan och kom hem med 2 nya hyllor till rummet. Dock så passade dem inte där jag skulle ha dem så lärde möblera om också. så nu ser mitt rum lite smått kul ut men det kan jag nog leva med.. nej sängen väntar. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 3 juli 2011 14:31

Haft en svinkul dag/natt med tjejorna& killarna. underbara människor det dära! ♥ nu är jag ganska slut så ska dö litegranna, fram tills halv 6 för då ska jag och alice till brandstationen. måste börja ta tag i lite saker på allvar nu liksom ;) PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards