Alexandraas

Alla inlägg under juli 2011

Av Alexandra Jonsson - 2 juli 2011 10:43

ska äta frukost, föna&platta håret, fixa kläder och packa väskan. Sen vid 12 drar jag iväg till petras sommarstuga med tjejorna sen lite senare kommer även Filip, Viktor och Sebastian. Blir tacos och tältning i det fina vädret. höm.. Men vi får det nog kul även fast det regnar. Hörs imorgon med massor av bilder. PUSSEN

Av Alexandra Jonsson - 1 juli 2011 23:50

ska sova nu, så morgondagen kan komma fortare   PUSS&GODNATT.

Av Alexandra Jonsson - 1 juli 2011 19:30

 Tiden gick ganska fort vid parkeringen, fast bara 5 bilar kom. för det var så dålig väder, men vi plockade smultron & tramsade runt så vi hade ganska kul endå. Sen när jag kom hem gick jag ut med syster och gick, fick ännu flera skavsår och så började det spöregna så lärde springa barfota hem, blev helt genomblöt Men det var ganska mysigt om jag får säga det själv!


Nu 2 bilder från idag, Tagna med min iphone.

    

Av Alexandra Jonsson - 1 juli 2011 10:13

Nu blir det bråttom här- ska bara fixa på mej lite kläder och äta frukost, sen ska jag och alice till björklinge för att sitta parkeringsvakter vid badet i 3 timmar med innebandy'n. Tråkigt men vi måste görat, såååå.  nej ska snabba på lite nu. PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards