Alexandraas

Alla inlägg under juli 2011

Av Alexandra Jonsson - 16 juli 2011 21:37

Ingen slappe-dag här inte! har varit så duktig och grundmålat mitt rum hos pappa, och dragit kablar med erik i mitt rum hos mamma. kablarna tog typ 1 halvtimme, och målandet 1eller2, var föresten skittråkigt men vill ju ha klart rummet så :) nej, ska äta morotsstavar och kolla på tv med erik nu. puss


å grattis till petra också! Hoppas din dag har varit toppen! :)


Av Alexandra Jonsson - 16 juli 2011 00:30

har skrivit och raderat. om&om igen. Vet inte riktigt hur ja ska börja.. kan ju iallafall säga att jag hade det grymt med tjejorna! svullade mat, cykla, snacka och så skrev jag& elin en låt. blev grym om vi får säga det själva! dom blev även kvar till halv 12 :) föresten såg ni himelen igår? skit cool! ne, ska sova nuuuuu.....

Av Alexandra Jonsson - 14 juli 2011 16:33

HANNA FRÅN NORR. cooooooooooool

Av Alexandra Jonsson - 14 juli 2011 12:09

Inväntar elin&frida som dyker upp vid 1. handla mat och bada ska vi göra. Vid 5-halv6 dyker även jennifer upp & då blir det grillning. Blir perfekt det hära! :)

Av Alexandra Jonsson - 14 juli 2011 00:07

trixat in lite nytt. fast det känns fortfarande konstigt med färgerna så får försöka mej på det senare. vet inte om jag är nöjd, men får iallafall se ut såhär ett tag..

Av Alexandra Jonsson - 13 juli 2011 19:45

Små städat mitt rum till&från hela dagen men det ser lika stökigt ut nu som när jag började. Så får väll köra på ordentligt nu för sen ska jag skriva brev till kusin, dra kablar i mitt rum med erik och gå till syster för att kolla på celebrity rehab med henne och millan. Har typ blivit som en onsdagskvälls krej för oss tre. mys :)

EN

Av Alexandra Jonsson - 13 juli 2011 14:57

2011-07-12. 22.25

  

 foto: jag.

Av Alexandra Jonsson - 13 juli 2011 00:23

Tror jag har vänt på dygnet, har ganska svårt att somna och vaknar lite för sent..


nu är det iallafall onsdag och halva sommarlovet har gått räknade jag nyss ut, har gått alldeless för fort, men som tur är är det ju långt kvar!


Ovido - Quiz & Flashcards