Alexandraas

Alla inlägg under september 2011

Av Alexandra Jonsson - 21 september 2011 18:49

sitter här med en fet huvudvärk. borde plugga spanska men har ingen lust alls. lär mej ju endå ingenting på lektionerna så inte så enkelt att plugga på något man inte fattar ett dugg av. kanske beror på att vi har haft 4 olika lärare som alla lär ut/ pratar spanska på sitt vis. men vad gör det om ett prov går skit? ingenting så länge jag gör mitt bästa. så nu ska jag glo på tv istället. puss

Av Alexandra Jonsson - 20 september 2011 18:48

Trött som satan! Skolan tar på krafterna och idag tvingades vi också till att springa 2,5an på idrottslektionen.. och sen hur mycket jag å micha sprang av de behöver vi ju faktiskt inte gå in på :D hihi nu ska jag städa rummet, duscha och deppa över mitt Wordfeud som inte funkar. Idol väntas även om 1 timme! PUSS

-

Av Alexandra Jonsson - 19 september 2011 20:14

Blev hemma idag och har fördrivit tiden med pluggning, sovning och tv tittande. Och på tal om konfalägret så var det toppen och nu är även jag en Q-ledare. :) nu är idolreklamen slut sååå puss

Av Alexandra Jonsson - 16 september 2011 13:36

Måste fixa massa nu sen vid sex ska jag på återsamlingsläger med konfan. ser fram emot det, för alla andra konfaläger har ju varit skoj! så hoppas och tror att det här också blir det. Blir kvar tills på söndag. Så vi hörs då. puss


  

från själva konfirmationsdagen. Foto: pappa



Av Alexandra Jonsson - 15 september 2011 18:56

Räknat matte till&från det förra inlägget men det känns inte som att jag blir så mycket smartare faktiskt.. Ehehehe. Så nu ska jag sätta mig vid tvn istället och dricka té. Och ja ni bryr er för annars skulle ni inte läsa. :D PUSS och föresten så bloggar jag från iphonen så därför är det bildlöst nuför tiden!

Av Alexandra Jonsson - 15 september 2011 14:35

Kollar på tv, försöker få sebbe att lägga sig på wordfeud så jag vinner och pluggar samtidigt. Och med plugg ska väll dagen fortsätta. Två prov ska fixas imorgon, ett ska skrivas och ett räknas. Puss

Av Alexandra Jonsson - 14 september 2011 17:47

Som sagt, Skoldagen gick fort och för engångsskull så var matten kul. Gjorde en gruppuppgift sen dampade med frida&jennifer resten av tiden :D nu ska jag plugga sen blir det tv resten av kvällen.

Av Alexandra Jonsson - 14 september 2011 07:09

Vaknade för ett tag sen. Är så satans trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen! Men går bara till halv 3 och onsdagar brukar gå väldigt fort så det är ju bra. Nej, nu jag gå upp från sängen och äta frukost. PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards