Alexandraas

Alla inlägg under september 2011

Av Alexandra Jonsson - 12 september 2011 11:38

Sitter på spanskan brövid beckapecka, Helena var 15minuter sen så har bara 30minuters spanska. Gött! :D så strax är de lunch och nu måste jag skriva om World Trade Center. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 11 september 2011 19:56

Ligger i sängen och inväntar tv, vet dock inte om ja ska kolla på idol eller sommarspelen än.. Haha ilandsproblem.. Kulturnatten igår va kul! Vi gjorde inte så värst mycket, men jag hade jättetrevligt iallafall! Nej nu börjar tvn, lutar nog åt sommarspelen iallafall för er som ville veta ;) PUSS

Av Alexandra Jonsson - 10 september 2011 14:04

Igår runt 6 kom ingrid, alice, olivia, camilla, anya, freddan & sophie hem till mig, kollade på skräckis, åt mat & sov över. Mest för att jag har fyllt år. Mysigt! :) Nu ska jag hoppa in i duschen, lägga fram kläder, äta och sen drar jag och några tjejer in till stan och kulturnatten. Vi hade tänkt fika, dra på Tove styrke, sen får vi väll se vad mer vi hittar på! så får se när jag är hemma ikväll. Pusssss

YES

Av Alexandra Jonsson - 9 september 2011 11:56

Sitter på son. Suuugerhårt! Sen är de bara idrott kvar sen drar jag hem för helg, najs! Nej nu ska ett prov skrivas! Puss

Av Alexandra Jonsson - 8 september 2011 18:06


man får känna och göra precis vad man vill. stampa, slå, skrika, sakna, vara ledsen. Men också att skratta och vara glad. det är okej att känna.

 

jag la upp den på min blogg. gör det du också.

FY

Av Alexandra Jonsson - 8 september 2011 14:09

Bläääää har varit irreterad på allt och alla utan att veta varför, haft för mycket plugg och ett biologiprov, ett musikprov och ett oförberett prov i spanska, fyfan vilken hemsk vecka!! Och så idag glömde jag matten&son som är tills imårrn i skolan. Fy, pallar inte, ska städa rummet nu. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 5 september 2011 19:17

Kan ju lova att de kommer vara tomt här i veckan! Har så jävla mycket plugg så det inte är sant! Så ska försöka ägna mig åt de. Nu ska biologiprov pluggas, prov om hjärnan imorgon och för engångsskull så är jag så otagg på biologi som man kan bli! Tur att de är idol& svenska Hollywood fruar idag så jag har en anledning till att ta en paus i pluggandet! PUSS

Av Alexandra Jonsson - 3 september 2011 21:10

Både vinster och förluster åkte laget på, men var lite frustrerande att sitta på sidan bara, men bra spelade vi iallafall! Och tilloch med jag åkte hem med medalj. hehe nej nu väntar fångarna på fortet!

Ovido - Quiz & Flashcards