Alexandraas

Alla inlägg under september 2011

Av Alexandra Jonsson - 2 september 2011 23:53

Sovit på tok för lite dem senaste nätterna, så både jag, lillasyster och Frida somnade i soffan efter alla kräftor, eller ja, jag åt bara 2 sen åt jag räkor och macka. ;) nu ska jag sova upp imorgon för cup ju, första matchen blev inställd så vi behöver inte gå upp kl5 utan halv9istället. Chill! :D

Av Alexandra Jonsson - 2 september 2011 07:15

Freeeedag! Skola om 1 timme och ikväll blir de kräftskiva hos Frida/westerlunds. Sen blir det ingen sovmorgon imårrn. Ska upp klockan 5 för att åka på lagets innebandycup, med mig på bänken hela dagen dårå.... :p pusssss

Av Alexandra Jonsson - 1 september 2011 16:39

Pluggar So. apatråkigt men måste ju göras! strax är det mat och efter det ska jag försöka mig på att fota lite vattendroppar, äta upp tårtan sen födelsedagen (hahah), kolla på robinson och börja plugga biologi. låter bra! puss

Ovido - Quiz & Flashcards