Alexandraas

Alla inlägg under juni 2010

Av Alexandra Jonsson - 21 juni 2010 08:51

TACK GUD, ELLER NÅGOR SÅNT!   

FIIIIINT VÄDER,

Av Alexandra Jonsson - 19 juni 2010 11:15

Jag vill ha sol, jag vill bada, jag vill sola så jag blir brun.

Uch på vädret!

Det va 8dagar sen vi slutade skolan. det har bara varit skitväder, sol 2 dagar.

Och fördendelen känns det inte som sommarlov. Kommer väll kännas så tillslut,

men inte just nu, måste bli underbart väder först.

  

Midsommar nästa fredag, vi ska till Sillbo's, eller med dom upp till deras stuga

i rättvik. Måste börja leta idéer på midsommarkransar, som att jag kan göra kransar, sen Lena och Gull-maj lärde mig.

Asfint kommer det bli.

Av Alexandra Jonsson - 17 juni 2010 18:15

Igår va jag och sophie till uppsala

hon skulle till tandläkaren sen gick vi även på stan en söt kjol fick hänga med hem ifrån HM, sophie tittade på samma fast i andra färger, som hon kanske skulle köpa idag, finfint =)

och förengångsskull har det varit fint väder idag och igår!!  

så idag åkte jag och mamma, gabbe och eva och fikade på solrosen.

 dax att spela sims3 nu.. Höhöh

Av Alexandra Jonsson - 15 juni 2010 15:24

Imårse va jag och mamma och fikade hos sophie, jag och sophie yogade också hehehehe, funfun. (;

Ska till pappa om en halvtimme ungefär

ska se till att testa mitt desperate housewives spel på datan som jag fick av mamma och erik i julklapp, så det är dax att testa nudå!=)

Jag ska vara ensam hemma hela veckan utom fredag,

så om nån vill göra något får ni väldigtgärna messa!   

Annars blir det lite småtaskigt med uppdatering så ni vet.

Kram

Av Alexandra Jonsson - 14 juni 2010 18:56

Tagna av mamma, och från någras fb's.

Några duger ;)

 

          

  

  

Av Alexandra Jonsson - 14 juni 2010 10:24

Tråkigt med sommarlov och regn, som det har varit i några dagar nu

känns som att det kommer vara så hela lovet, hehehe fast det kommer det ju säkert inte  

Ska iallafall baka rabarberpaj strax.. sen vid tre ska Samantha och jag Till Rosie som ska sminka oss för nån utbildning som hon går! =D

Av Alexandra Jonsson - 13 juni 2010 11:54

Det känns absolut inte som sommarlov

fast det kommer nog kännas så när vädret blir asbra. =)

Tänkte bara säga hej, för nu ska jag kolla på Alice i underlandet

som säkert är asbra!

Pusseli


 

Ovido - Quiz & Flashcards