Alexandraas

Alla inlägg under juni 2010

Av Alexandra Jonsson - 4 juni 2010 16:23

Kom ju nyss på att om exakt en vecka har jag gått ut sjuan, och sen väntar sommarlov och sen börjar jag 8:an. Med betyg och allting

 Shit börjar bli stor nu.  Hehehehe

  

Läste också nyss på Jennifer's blogg att dom ska spela bandy-serie nästa år, hoppas vi hamnar i olika serier isånnafall, skulle kännas knäppt att spela mot sånna man känner asbra och sen tillhöra ett annat lag.

Men somsagt gillar bbk och ska spela dära nästa säsong också som jag vill nu. =)

Kom också nyss på att jag vill ha en ny bandyklubba, som ska vara röd..

Äch skitsamma ska till Arvid, M-L, Lovisa och Erik nu,

arvid tog ju studenten och det va ganska kul, slapp ju skolan iallafall.  

Av Alexandra Jonsson - 4 juni 2010 08:35

Om en timme åker vi på arvids student,

  ska  bara säga Grattis till han då.

Hejdå

Av Alexandra Jonsson - 3 juni 2010 21:46

otroligt slapp skoldag idag

på svenskan new moon, på musiken michaeljackson film, sen matte,

Spanskan tittade vi på simpson på spanska, sen engelska shrek 3.

alltså film hela dagen utom matten då, fast blev lite jobbigt tillslut. 

Sen fick vi håltimme sista timmen som att Jimmy va med 9:orna i stockholm. 

Willy hängde med mig hem och jag fick finfina saker också!   

Sen imårrn drar vi på Arvids student så är ledig från skolan


Av Alexandra Jonsson - 1 juni 2010 19:30

Kommer nå inlägg nån dag, så kika in :D

Ovido - Quiz & Flashcards