Alexandraas

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Alexandra Jonsson - 10 januari 2010 19:29

Såjah!   

Dagen blev tillslut med olivia, alice och vican med kk.. ((y

lyckad kväll först massa stojj, robinson karibien och scary movie! hah najjs film!

Sen typ dampade olivia och alice, jag och vickan snackade :D

en sån där jädra träningssak ramlade på min stortå också! det gjorde jädrigt ont kan man ju säga! hehe, man är ju smidig (;

sen runt två - det märktes att alla blev trötta som fan! typ "griniga" på varandra men vi ahde ju kul, vi ville ju reta upp dom bara  :)

Såhär lät samtalet typ klockan 3 : läs och njut) ;)


- vican: alice, rör inte mitt täcke!

alice:oj va det ditt täcke?

- nä, det va ... docktor albans!

*asg*!

Aice babblar på som vanligt:

-har ni problem med att jag pratar med er?!

Vican: jaa alice det är natt! Håll käften

Alice: om jag inte vill det då!?

Vican: åååh!

Alice: men jag vill ha trevligt

Vican: det är trevligt att sova!

Alice: vican är en torsk för hon vill bli en gädd sås!

Olivia: men håll käften!

Alice: men om jag inte vill hålla käften då håll käften själv!?

*vican efter hundra år*

ååh! snälla håll bara käften allihopa!

Olivia: a precis

Jag och alice: men håll käften själva dåe!

ni håller inte heller direkt käften,,

olivia: ääääähhå! men håll käften ni gör mig irriterad!

vi: vad gör vi då?

olivia: men alex skriver ner vad vi säger, skitirriterande! Alice håller alldrig käften bara skratar och vican bara kommer med sina kommentarer, och ååh

**Ah sen garv... typ sådar hållde vi på i hundra år ;)


Ah nu: kom ifrån kusiner och farfar nyss! Erik har köpt wii ! :D :D :D

längsta inlägget men lärde ju dela med mig av håll.käften upplevelsen såklart ;)      

-

Ah men tjaråå! /alexandraa'     

Ovido - Quiz & Flashcards