Alexandraas

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Alexandra Jonsson - 12 januari 2010 15:37

jag tror inte att jag har skrivit på en, kanske två? dagar.. men iallafall, va med jennifer och amanda igår, det va myys! ;D

Vi bakade 54 muffinsar, och typ 50 choklad"handklappade"bollar,, Det va ju som sagt min och jennifers baktur till mentorsträffen imorgon.. Så nu j*vlar

inge klag får d bli! -Då blir vi ledsna ;) Bakade faktiskt i 3, kanske 4? timmar.. ehheh, Jag och jenniför kom på att jag gillar att säga kines, och att jag gillar kinestecken :D

    

första skoldagen idag, Uch matte första timmen eeh vaa!? Cissi's tur att välja sitt-platser för denna månad nu, trodde jag skulle få sitta brövid "pluggisar" ah men självklaart! Sebastian och Michelle, eller a pluggisar? nä bara på matte, det suger ju jag på,, liiiiite pinsamt hehe! men a jag klarar mig eh kanske., men jag har suttit brövid sebbe varje gång Cissi och ulla har fått bestämma, varannan månad. men det gör väll inte nå.. :) Ojj va jag saknade kompisarna, kul att träffa dom!  Plus att jag och Ingrid tävlar nu, vem som får bäst resultat på alla prov, JAG SKA VINNA!  julstakarna hade mamma plockat bort när jag kom hem ifrån skolan också.. julen är ju kul :( Utom all kall jädrans snö som geggar så man blir blöt.. :)

Men somsagt, ska nog spela wii en snabbis nu, sen matteläxa som ska bli gjord idag, lär ju göra allt nu om jag ska vinna :D


Pusss eller ? :D <3


Ovido - Quiz & Flashcards