Alexandraas

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Alexandra Jonsson - 25 januari 2010 18:22

FÖRST! : såg att någon Johan frågade om points? På wii ( i kommentar)-så båda kan tjäna nå pengar till spelen??

Ähm, fattade såklart inte vad han menade?

skolan Sög med stort S! idrotten, jag vägrade spela handboll, uch tråkiga människa som tkr det är roligt ;) Inger dampade inte på mig, för jag inte ville, det va bra, jag sket i när man skulle springa en och en och skjuta på mål när hela klassen kollar! men resten va jag med på.. (känns inte bra att göra massa när folk kollar) Resten av dagen va okejj, dennis snodde min nyckel på SO;n

folk trodde nog vi va dumma i huvet jag jagade han hundra gånger över hela skolan för annars skulle han kunna låsa upp mitt skåp jue, heh lasse va lagom glad..  ;) Och jag fick pakeet från beccan som hade varit i Spanien det va snällt gjort <3

Iallafall, imorgon jag till tandläkaren och dra ut tand.. igen bläcch, men känns inte så mkt nu, är van =P Sen drar jag till mami och erik i uppsala, ska köpa bandyklubba! Weeey! Pluss på det.

Nu blev det för långt.

hejsvejs ! ^

Vi i BBK det kommer bli grejjjto!

       


Ovido - Quiz & Flashcards