Alexandraas

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Alexandra Jonsson - 27 januari 2010 17:13

Hihi. jag är glaad!   

Först: Grattis Ida! :D

Skolan va tråkig, fast det vet alla!?

Och min statistik duger, kommentarerna med. Ravioli-Jenniför är "stammis" på kommentarerna, hon kanske gillar dom? vem vet,, :D -


Bioligin redovisningen om min lövgroda är klar, som ska lämnas in och läsas upp nästa vecka :D Dessväre. Spanska redovisning om ett påhittat land tills imorgon!! Har inte börjat som att jag gjorde annat idag, okejj, väderprognos ska man göra iallafall. Går kanske bra så jag måste kolla på vädret idag för att se ungefär hur jag ska göra :) Sen robinson som att det är final vecka. alltså visas det 3 gånger den här veckan!

Orkar inte mera nu. //Puss,


<- En sån här sötnos skriver jag om ((y

  




Ovido - Quiz & Flashcards