Alexandraas

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Alexandra Jonsson - 17 januari 2010 19:20

:D   :D   :D   :D   :D   :D   :D   :D   :D   :D  :D

som att vi inte har något fotbollslag, alltså jag kan ju inte sitta hemma hela veckan och dega..

-jag och sophie, (kanske alice) ska alltså börja spela bandy,lr a dom spelar redan här i våla men ska troligtvis byta,

 Aha alexandra spela bandy tänker väll ni? HAH det är ju kul!

vi kollar typ björklinge, almtuna lr morgongåva tror vi.. najjs det skulle va! :D

annars skiter jag nog i det.. orkar inte spela med våla.. Alltså inte för dom är dåliga! Det är dom absolut inte! men skulle vara kul att köra såhär riktigt-seriöst!!!? :D


men a nog om det, ska göra matteläxa och kolla på engelskan som är tills på fredag  jag brukar liksom börja dagen innan ;Åhh Duktiga mejj! :D


//alexx

Av Alexandra Jonsson - 17 januari 2010 12:13

Skrev inte igår, i förrgår ett snabbt men iallafall va hos mattias med Sophie, kevin, willy, anton, bala och viktor :))

vi hade trevliiiigt!!

igår orkade ja inte så mkt hade ont i magen spelade wii och läste exakt hela dagen..

nu kollar jag och Fannsan på hannahmontana^

spelade nyss wii, mario, tusan vad svårt allt är när man spelar på tvn istället för på nintendo-ds men kul äre ! :D


//A

  

Ovido - Quiz & Flashcards