Alexandraas

Alla inlägg under oktober 2010

Av Alexandra Jonsson - 19 oktober 2010 17:51

Såg nyss på posh24.se att Rihanna&Eminem kanske håller på med en till låt tillsammans, shiiiit! hoppas på en till grym låt!   

Nej nu ska vi åka, puss!

...

Av Alexandra Jonsson - 19 oktober 2010 16:44

Strax mat, sen Träning.. Å Desperate housewives ikväll, bra säger jag! Sen har vi Kemiprov på fredag, inte bra, men orkar inte plugga än, börjar imorgon istället   

Av Alexandra Jonsson - 18 oktober 2010 15:00

  "bara inte du" av Katarina von bredow kom svenskakerstin med till mig, den nyaste boken av henne, så nu ska jag börja läsa den, känner på mig att den kommer vara grymt bra! (Som alla andra)   


  

Av Alexandra Jonsson - 17 oktober 2010 19:32

Guld till Fanny idag, hon kämpade på riktigt bra faktiskt! Sen fick jag med mig ett par vinterskor, 199kr på skopunkten.

Nej nu kollar jag på GossipGirl, sen ensam mamma söker! /pussss   



MMH

Av Alexandra Jonsson - 16 oktober 2010 22:38

det bajsade sig med Mich för det gick ingen buss ifrån sala där hon va förstän ikväll vid 10, kändes lite sent. så vi kollar på film nån annan dag istället! :) Men kvällen blev inte sämmre för det vi åkte till Sillbo's istället! Nä måste sova nu, ska med på Fannys brottarmatch imorgon klockan sju. Åh gud orkar inte, men dom skulle handla efter.. (Klart man hänger med då) /puss&godnatt

Av Alexandra Jonsson - 16 oktober 2010 11:21

Nu har mitt kära lag snart spelat klart 2:a seriematchen, å som jag sa igår så ska jag göra saker idag så sket i den. Men väntar på resultatet ALICE MESSA SNART DÅÅÅ! Hoppas på en vinst iallafall!   

Sen åker vi Till Julia som fyller 1år. &Mich kommer till mej ikväll å kollar film, Svullar, och sover över. Wihoo puss på det!   


  




Av Alexandra Jonsson - 15 oktober 2010 21:21

15Oktober och vad har det gjort idag, jo snöat. Fyfan, hatar snö, eller det är kul ett tag, tills det blir blaskigt.. Nä måste nog köpa vinterskor snart juuu... :0

Av Alexandra Jonsson - 15 oktober 2010 14:37

Engelskaprovet gick galant, &såfick vi reda på fysikprovet, det gick ganska bra det också! Så fick vi sluta 45minuter tidigare, grym start på en helg! Dessvärre va det oförberett matteprov/test, höhö gick bajs, fyfan seriöst det gick sämst! Men man kan ju inte vara bra på allt juuu!


Såg också nyss att jag va uttagen till matchen imorgon, men skippar den nog, Julia&Elin fyller år och sen ska Mich komma till mej å kolla film.. Nej nu mat, sen träning. /Pussss

Ovido - Quiz & Flashcards