Alexandraas

Alla inlägg under oktober 2010

Av Alexandra Jonsson - 26 oktober 2010 15:23

Lyssnar på Ingrid från mobilen sen konfalägret, Sanna hade fått den från Louise & Louise hade fått den av Alicia, haha sen nu fick jag den av sanna, grymt bra! Jag får gåshud!! :D

Idag är det debut för mig. Visst säger man så? Eller? Ah tror det, debut är det. hoppas på det bästa så hörs vi senare kanske innan desperate isånnafall ;)

Av Alexandra Jonsson - 25 oktober 2010 17:52

Haha, jag dör på dom här bilderna på mej& Filip från Jennifer's fb!!

Vi försökte vara oseriösa. looovar ;)

  

***

Av Alexandra Jonsson - 25 oktober 2010 15:23

Hemkunskap, Teater, 20min svenska, so å engelska. Så har min dag sett ut i skolan. Har inte så mkt att säga mer än att det är en ganska speciell dag idag. för er som ville veta. Ni kan skita i varför.. ;)

 

Nu ska jag göra matteläxan fast ska bara göra till 14 istället för 19 för från 15-19 är det som röd kurs, så orkar inte. Säger till Cissi att jag inte fattade dom.. hehe   

Och ikväll på tv3 börjar svenska hollywoodfruar. Ni kollar väll!? =D

Av Alexandra Jonsson - 24 oktober 2010 16:27

SOMSAGT, bilder var det. Nu är ju dom här inte mina men tog från Sophies & Camillas Fb. Hihi liten text under varje bild med.. :)


  

  

  

        


Av Alexandra Jonsson - 24 oktober 2010 12:32

Hemma nu, kan bara säga att det har varit den bästa helgen på länge!

 

Vi har typ gått kvällsvandringar, godisvandring, Sjungit, Lagat mat, Blivit underhållna, Firat Sebbes födelsedag med tårta, Vart uppe halva natten, Skrattat, Haft Filuup på besök inatt kl 2typ för dom andra killarna inte va där å han inte ville va själv..& på Nattvarden igårkväll överaskade vi konfirmander ledarna med att Ingrid sjöng låten hon sjöng på musikskolans konsär,  & vi konfirmander med på refrengen. Hihi ledarna dom började grina! :)

 

bilder kommer sen, för har ingen sladd med till pappa, men lovar ett lååååååååååångt bildinlägg sen! Nu ska jag sova, har inte fått så mycket sömn, puss  

Av Alexandra Jonsson - 22 oktober 2010 14:26

Fredag idag vilket betyder Helg! :) Hade ju Fysikprov också, För att ha pluggat kanske 1-2 timmar totalt så gick det kalasbra, Höhö svarade på allting iallafall och det är ju det viktigaste, Sen om det blir ett bra betyg på det återstår å se.. Kanske gick skit, va vet jag..

***

 om sisådär 2timmar sitter jag i bilen påväg mot Aspnäs. Ska på Konfa-läger tills på söndag, så vi hörs då, puss!

Av Alexandra Jonsson - 21 oktober 2010 15:34

Skolan sög det ända bra var efterrätten på lunchen! Hahah, Det va typ någon slags glass/pudding med bär som jag aldrig har smakat förut :)

 

Nu ska jag börja, fattar ni börja! På kemin tills imårrn. Yeah, kommer gå bra.. Lr inte. men jag har mig själv å skylla för det.

& Sen fick vi reda på engelskaprovet VGför min del! =D

 

 

Av Alexandra Jonsson - 20 oktober 2010 17:46

Mich va borta hos tandis idag så hon kom typ när det va 10minuter kvar av dagen, så Seboo&Marcus har vart mitt lektions-sällskap

=Inte mkt jobb gjort alls, mest bara prat.. Å drygheter.. haha..^^

 

Annars så kan ja ju tilllägga att fysik suger apa! Fyfan fattar noll till provet som är på fredag, eller jag har inte ens börjat plugga en, håller bara på att skriva svar till frågorna där det står vad man ska kunna..

"Nämn skillnaden på Sedimentering & Destillering", Nä orkar inte..



Ovido - Quiz & Flashcards