Alexandraas

Alla inlägg under oktober 2010

Av Alexandra Jonsson - 15 oktober 2010 06:53

Ska strax fixa mej till skolan, gick upp 6 istället för 7 för att plugga till engelskaprovet vi har idag, kommer nog gå skapligt bra faktiskt! :)

Sen åker jag och Alice till bjk.. Hörs sen ju!  

Av Alexandra Jonsson - 14 oktober 2010 15:46

Mich va sjuk idag så Dennis&Sebooo stog ut med mej today. Höhö tur!;)

Annars så fick vi hör/Läs förståelse oförberett på engelskan som hör till provet som vi har imorgon, Gick nog bajs, iallafall läsförståelsen.. Men nu ska jag plugga lite smått för glosor/ Dom flesta verben kan jag redan & sen är det bara en egen pinsam sak man ska skriva.. Min är påhittad så kan typ inte så mkt än, Det ska sättas in i mitt huvud tills imorgon..

Av Alexandra Jonsson - 13 oktober 2010 20:47

Att glömma nån man älskar,

 är som att försöka komma ihåg nån man aldrig träffat   

 

Av Alexandra Jonsson - 13 oktober 2010 16:00

 Resa bokad i maj nästa år, höhö typ 7månader kvar men skitsamma, resa är iallafall bokad, och jag längtar grymt mycket!


       

 /Puss&kram :)

Av Alexandra Jonsson - 12 oktober 2010 20:33

Hoppas innerligt att Viktor kommer till skolan imorgon, annars vet jag inte vad jag gör! Haha för er som inte fattar så gör vi 2 en hemsida på tekniken, om vad? Haha innebandy var Vickes förslag så det blev det.. Ja som ni fattar så är jag inte så kunnig, men det är han så det kommer nog bli bajs om inte han är dära & kommer med idéer, haha   

Nej Desperate om en halvtimme på 5:an se det säger jag bara!

Av Alexandra Jonsson - 12 oktober 2010 15:26

Fysikprovet tror jag gick skapligt bra,men i värsta fall blir det väll omprov.. Men om jag ska vara ärlig så blev det nog ett G..

nu ska jag läsa min svenskabok, ska hinna läsa ut den tills imorgon!

Sen så skippar jag å Alice träningen ikväll, har inte tiden just idag...

***

Annars så återkommer jag innan denna dag är över, Innan desperate housewives alltså. Wiho, på tisdagar är det bara grymt på tv ju!

...

Av Alexandra Jonsson - 11 oktober 2010 18:36

Tänkte bara säga att jag är smått duktig! :]

 -Om man bortser ifrån hur mitt fysikpluggande går...   


SEN GRATTIS TILL BRALLIS&MARCUS SOM FYLLER 14BÅDATVÅ IDAG :)

Av Alexandra Jonsson - 10 oktober 2010 19:19

jag hoppas seriöst att jag får IG på fysiken har knappt pluggat för jag förstår inte riktigt vad jag läser eller vad som menas

  med det jag läser, kommer inte fatta något,  

För engångsskull skulle ett IGsitta fint så jag får göra omprov, men jag ska försöka att förstå lite nu iallafall i nån timme, sen blir det ensam mamma söker! /Puss&kram   



Ovido - Quiz & Flashcards