Alexandraas

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Alexandra Jonsson - 3 september 2010 23:04

 Hemma på våran gata i våla, så bor det bara tråkigt folk.

nädå  jag skojar bara! Börjar bli trött, redan fast klockan bara är 11, skolan tar hårt på en! Men iallafall:

 mamma&Erik gillar och sova, det va det jag skulle ha sagt! Så dom gick och lag sig vid TIO! :o Och jag hatar att vara uppe själv så jag lag mig i sängen med datan, men har tittat på alla miljoner bloggar, &sånt skit , så det finns inget att göra, gör ju ingen nytta härheller, därför blir det oseriöst, skriver liksom bara för att göra något. Måste orka upp imorgon till Bbk, fast jag vet inte vad vi ska dit och göra men det visar sig?? packar med bandyklubba &sånt för säkerhetensskull, sophie ska iallafall inte fortsätta sa hon idag till mig..


  • FÖRESTEN, BEHÖVER RÅD, NY BANDYKLUBBA SKA INFÖRSKAFFAS, EN BRA, SNYGG OCH EN UNIHOC, TIPS?? -TACK   

Nu åker iallafall datan av, så sätter punkt här!

Av Alexandra Jonsson - 3 september 2010 18:21

Okejj, min klass har sjuk humor skrev jag i går, men inte bara det..

Idag kom Adina med 3 Cola-burkar, i håret! Alla 9:or glodde lagom när hon gick förbi.. lr ja vi 8:or också, så jag och jennifer bestämde iallafall att det av ju sååååå snyggt, så det ska vi ha på skolfotot på måndag.

Höhöhö *hoooooooooooooost!*  


Föresten så har Sophie landat i sverige, messade henne nyss, och nu är hon i uppsala nu alltså strax hemma, då ringer hon mig så får vi väll prata bort nån timme lr nå. =)

Annars är det helg, sova tänker väll alla, men nix ska iväg på bandy nån KickOff grej, imorgon "bitti" vi ska prova träningsovaller, något man ser framemot. Hihiuu , Pussen! nu ska jag städa rummet!

Ovido - Quiz & Flashcards