Alexandraas

Alla inlägg den 13 september 2010

FY

Av Alexandra Jonsson - 13 september 2010 18:29

Antagligen så hatar alla lärare min klass, lr så vill dom att vi ska dö?!

A det budskapet jag skulle ha fram med det hära va att skolan döödar mig! Med läxor!


Tills imorgon har vi spanska, masssssa spanska!

Sen har vi so"prov", fysikläxa, Matte, (inte min starka sida!), TJUGO!! sidor i biologi, min svenska:kort kjol måste bli klar innan fredag, och engelska, Jao när ska man hinna med annat då???

 Joo en mycket bra fråga, nä nu ska jag puttra vidare med min spanska som jag inte ens vet vad jag ska läsa på för något i??!, så hörs vi på onsdag för imorgon måste jag läsa biologi, och bandy, wow en positiv sak iallafall, Nej jag är alldeless för bra på att ordprutta, -Bye

Av Alexandra Jonsson - 13 september 2010 16:10

Yeah, dels för jag inte orkar knäppa bilder, & att ja har dåligt med idéer, & att jag vill ha nå bra program att redigera i, så blir det som alltid fult. Men vem bryr sig liksom?? -inte jag, orkar inte just nu   

Nope har inte tid med detta, spanska läxa skulle behövas titta på...

SUUUUCK!

Ovido - Quiz & Flashcards