Alexandraas

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Alexandra Jonsson - 5 september 2010 21:25

Va nyss iväg till pappa för att diskutera, wihoooo gissa vad som klickades hem till mig då????

Bandyklubba!

Ingen blå, lr lila som jag visade, vi hittade en ännu snyggare

 vit&röd, mer än så säger jag inte förstän den kommer, den såg iallafall jävligt bra ut på bild, men det visar sig! Den kommer redan på tisdag lr onsdag,  så slänger väll in bild samma dag!   

Av Alexandra Jonsson - 5 september 2010 16:57

TRÖJAN, OCH HALSDUKEN ÄR SÅNT SOM JA VILLHA,

MEN EN AV DOM DÄRA TVÅ BANDYKLUBBORNA SKA  KÖPAS,

VEM AV DOM TVÅ TYCKEDU?   

  

  

Av Alexandra Jonsson - 5 september 2010 12:13

Dax att åka till Ulva och gå på loppis? Lror det va loppis iallafall,

föresten så vaknade jag 11 (!!!!) Idag , fett stolt att jag förengångsskull sov länge!   

Ovido - Quiz & Flashcards