Alexandraas

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Alexandra Jonsson - 16 september 2010 17:02

Hahaha, jag kommer ihåg förra vintern när jag hatade uggs! Fyfan va fula jag tyckte dom var då! Det som va så kul, va ju att exakt alla hade sånna då! -Utom jag....

 Nu är det ju så att alla andra börjar använda kängor, men jag tror ja ska köra på uggs i vinter, ett år försent liksom..    Fick nå ryck när jag såg sånna i affären för nån vecka sen, så känns som att jag vill ha sånna nu, ful-söta tkr ja dom är nu.

Jao, det visar sig ju hur det blir med det, men tror det faktiskt, om ja inte hittar nå andra vinterskor.. Finns ju snyggare, mkt snyggare!!


SEN DEN DÄR HALSDUKEN, GEEEEEEMIIIIIIG!!!

  




Av Alexandra Jonsson - 16 september 2010 15:18

Hon har brytit nyckelbenet + stukat foten när hon red igår, & kommer inte bli bra på länge , Stackars Elin!   KRYA! <3


Annars har vi sprungit spåret i skolan, min tid sög håååårt!

Och biologi redovisning, det va pinsamt! Massa frågor som man inte inte riktigt visste vad man skulle svara på.. & ja lärde rita nå på tavlan.. :S

Dax att göra so, å engelska nu fast bara ett litet tag, mer orkar ja inte!


Ovido - Quiz & Flashcards