Alexandraas

Direktlänk till inlägg 25 september 2010

EN TVÅ TRE FYR

Av Alexandra Jonsson - 25 september 2010 12:17

Jag har insett att många folk är falska!
Jag lyssnar på olika
Jag pratar
 alldeless föööör mycket!
Jag tycker om
 Kompisar :]

Jag avskyr när folk sviker
Mina bästa vänner är gölliga :]   
Min första bästavän hette  Viktor Norstedt, haha


Kärlek är
fint
När jag borstar tänderna
så borstar jag tänderna??

När jag lagar mat  blir det gött!
Jag tänder på
  -
Det sexigaste yrket är  -
Jag är rädd för
Att bli sviken
Den värsta känslan är
  - 
Jag är sämst på
MATTE
Om jag va ett djur skulle jag vara
en groda   


Jag är bäst på   ähm, typ allt??

Om jag var en insekt skulle jag vara ähmmm, nå gullig sak
Om jag vore ett redskap skulle jag vara
  En dataa

Jag kommer alltid att vara bäst ofc!
Det finaste som finns är
  Vänskap

Sist jag grät var
igår
Jag kan mycket !
Jag kan inte hoppa hopprep  xD

När jag vill tänka på bra saker
När jag bakar så bakar jag
  

 Innan jag går och lägger mig kollar jag mobilen
Just nu tänker jag på
  endel..
Bebisar är
  sööööööta!!
Idag har jag sett  en katt
Ikväll ska jag
äta tacooooo

Jag vill verkligen Bli rik, få en kattunge, och en halsduk.. hehe

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Jonsson - 1 november 2012 17:20

Tackar bloggplatsen för kaffet och flyttar nu över till spotlife. Haha fyfan va töntigt skrivet...   Men iallafall så är den nya bloggen på gång, lite små saker som ska fixas bara, men nu hittar ni mig iallafall på: Alexandraas.spotlife.se (inge...

Av Alexandra Jonsson - 30 oktober 2012 14:23

Idag är det jag och Christoffer hela dagen. Efter att ha lekt med tågbanan, ätit lunch, plaskat i vatten och gått på promenad- så sover han äntligen middag. Hahaha.. Fina unge! ...

Av Alexandra Jonsson - 23 oktober 2012 21:32

Funderar på att skapa en ny blogg på en annan sida. Skapligt trött på bloggplatsen och därför blir det tråkiga och ganska ovärda inlägg som slängs in "bara för att". Vill visa mer bilder som "behåller kvalitén" när dem läggs ut och mer ur vardagen li...

.

Av Alexandra Jonsson - 22 oktober 2012 19:30


 

Av Alexandra Jonsson - 20 oktober 2012 22:37

Nöjd för att vara första gången och utan nån aning om hur man gjorde :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards