Alexandraas

Alla inlägg under oktober 2011

Av Alexandra Jonsson - 16 oktober 2011 17:58

Hemma från stan & fick för engångsskull saker med hem! 1 mörkgrå halsduk & en stickad svart tröja.. Bra att ha nu när de är kallare grader ute! Oj nu börjar gossipgirl på tvn! Puss

-

Av Alexandra Jonsson - 16 oktober 2011 08:19

Varför vaknar man jämt tidigt när man väl kan sova länge?

Av Alexandra Jonsson - 15 oktober 2011 18:11

Blev inte stan idag, vi ska åka imorgon istället! Men Elin messade & undra om jag skulle med & kolla på innebandyturnering i sporthallen, så det kollade vi på i 2 timmar typ. Hade kul! :)

Av Alexandra Jonsson - 15 oktober 2011 10:02

Klockan är 10 och inom en timme ska jag befinna mig hos pappa, om inte han har jour ska jag tvinga med han till stan annars får jag väll tvinga lillasyster att göra nå med mig hemma. Haha puss

Av Alexandra Jonsson - 14 oktober 2011 14:42

fick tillbaka svenska arbetet idag där det satt ett fint betyg på & sen gjordes även so provet som gick helt okej, kanske lite för mycket som jag gissade på. Nu ska jag göra iordning mat sen åker jag och tränar. Ikväll väntas även idol hos systeryster. pusssss AMANDA P & SPECIELLT MOA är mina favvisar, vilka är dina?

Av Alexandra Jonsson - 14 oktober 2011 06:47

Bara den här skoldagen kvar sen går vi på helg, behövligt efter den här skitveckan skulle jag säga!!

Av Alexandra Jonsson - 13 oktober 2011 16:01

Fått fel omdömme I fysik, pluggar Just nu so & är irriterad vilket det känns som att jag har varit ganska mycket i veckan. Dålig dag med andra ord. Ikväll händer det iallafall nå kul- Q! Så puss

Av Alexandra Jonsson - 12 oktober 2011 07:02

Ska strax kliva Upp ur sängen, fixa mig & bege mig till skolan! Sen när jag kommer hem har jag plugg som lär fixas! Ligger efter med en uppsats som skulle ha varit in när jag va borta & har so prov på fredag! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards