Alexandraas

Alla inlägg under oktober 2011

Av Alexandra Jonsson - 4 oktober 2011 06:56

Pluggar lite so, ska skriva färdigt prov tabellen och på något konstigt sätt så sätter sig informationen bättre på morgonen.. Ska väll strax gå upp och fixa mig sen blir de skolan. Puss

Av Alexandra Jonsson - 3 oktober 2011 18:37

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

  

iphone foto

Av Alexandra Jonsson - 3 oktober 2011 16:54

inte så mycket har gjorts idag på lektionerna. Typ ritat lägenheten på tekniken, labbat & kollat på film på kemi&fysiken lekit på både spanskan & engelskan och babblat bort So:n med frida, elin, dennis, sebbe och viktor.. men lite fick vi gjort iallafall! :) nu är det mat, sen ska jag plugga lite!  pussssss

Av Alexandra Jonsson - 2 oktober 2011 18:59

Haha, jag måste vara sjuk! Hela dagen idag har jag nördat ett spel som jag hittade på app store, och gissa vad det går ut på? Att sköta om en häst. Min heter Gudrun och jag får hela tiden påminnelser om vad Gudrun behöver göra. så ja, jag tränar och matar lilla Gudrun var 3e minut typ. Haha, jag orkar inte! :D

Av Alexandra Jonsson - 1 oktober 2011 23:10

Snackade bort en behövlig timme med Alice tidigare idag. sen har jag även pratat med stefan och vi kom fram till att jag ska testa träna innebandy på tisdag, 1,5 månad sen sist med tanke på armbågen och fy satan vad taggad jag är! Nej, glad tjej ska sova nu, puss!!!

Ovido - Quiz & Flashcards